Копірайтинг з ефективністю в 2,8

Ефективність текстів буває різна, і залежить це не від ціни, а від безлічі інших чинників – досвіду копірайтера, попадання в цільову аудиторію та правильно вибраного типу текстів. Про останній пункт і поговоримо.

Забезпечити свій сайт контентом – лише половина справи. Найголовніше – щоб тексти відповідали ситуації: рекламні – рекламували, інформаційні – давали читачеві потрібну інформацію, а PR-статті – вигідно позиціонували бренд. Проте часто (через неправильно складене ТЗ, технічне завдання, або особисту ініціативу копірайтера) статті перетворюються на новорічний вінегрет, де змішався і опис товару, і рекламні заклики купити, і вихваляння компанії.

Каша в статті народжує таку ж кашу в голові читача, і ні про яку ефективність копірайтингу говорити не доводиться.

Якими мають бути тексти для сайту

Секрет тут тільки один: замовляти копірайт слід у перевірених виконавців, які професійно займаються наповненням сайтів. В цьому випадку копірайтер буде розуміти, для кого пишеться стаття та з якою метою.

Опис товарів для інтернет-магазину

Описи товарів – це не лише пропозиція «купити за кращою ціною». Такий копірайтинг має бути яскравим і лаконічним, щоб з перших же рядків читачеві стали ясні усі переваги та недоліки продукту. Опис має бути простим для сприйняття, мати чітку структуру й не містити неточностей. А підходити до написання такого тексту треба з оглядкою на кінцевого споживача – людину, а не на пошукову систему, а тому в описі товару не повинно бути «складносурядних ключових запитів».

Якщо простіше, то – мінімум SEO і максимум копірайтингу.

Статті у блог

Більшість сайтів передбачають наявність статейного блогу, але дуже часто вебмастера забувають про нього, вирішуючи просувати сайт за допомогою посилань, контекстної або банерної реклами. Між тим, статті блогу вирішують відразу два великі питання:

  1. Тексти стають доповненням до комерційної пропозиції на сайті, допомагаючи потенційним клієнтам в ухваленні рішення, дають додаткову інформацію і розкривають переваги товару.
  2. Використовуються для нарощування семантичного ядра сайту, позитивно позначаючись як на внутрішній оптимізації, так і на ранжуванні сайту в пошукових системах.

Комерційні пропозиції

Переживаєте про комерційний успіх своєї справи? Хочете презентувати нову лінійку товару або оживити увагу до старих позицій? Замовте копірайтеру написання комерційної пропозиції для Головної або будь-якої іншої посадочної сторіночки!

Такі тексти викличуть непідробний інтерес і значно підвищать ваш прибуток.

Рекламні статті

PR копірайтинг – явище на просторах інтернету досить нове. Це ефективний інструмент просування, чимось схожий на дорогу брендову рекламу на сторінках глянсового журналу. Такі статті працюють на імідж компанії, викликають довіру у споживачів, допомагаючи в реалізації товарів і наданні послуг.

Писати такі статті повинні копірайтери екстра-класу, що мають ідеальне художнє чуття й маркетингову жилку.

Прес-релізи

Особливо важливий пункт для сучасного інтернет-магазину. Такі тексти допоможуть зацікавити клієнтів задовго до вступу нових товарів, підготують їх до його появи на віртуальних полицях, забезпечивши високі продажі.

Прес-релізи – це особливий вид копірайтингу, коротка, містка й практично тезова інформація, подана в інформаційно-рекламному ключі. При грамотному написанні прес-реліз отримує ефективність, порівнянну з контекстною рекламою.

Тексти для просування в соціальних мережах

Просування в соцмережах Instagram і Facebook дозволяє охопити ще більшу аудиторію потенційних покупців. Такий копірайтинг має на увазі яскраві, чіпляючі тексти, які хочеться дочитати до кінця, лайкнути або поділитися ними з друзями. Передача по «сарафановому радіо» здатна підвищити число візитів на сайт, а значить – і конверсію.

Де замовити копірайтинг

Якісне текстове наповнення сайту стимулює відвідувачів на здійснення цільових дій (оформлення купівлі, замовлення послуги, підписка на розсилку), сприятливо відбивається на пошуковому ранжуванні сайту і загальному іміджі компанії.

Замовити такі тексти ви можете в студії копірайтингу «Ямбус:

  • ефективні статті, що надихають і продають;
  • оригінальні описи товарів;
  • інформаційні та рекламні статті.

У будь-якому з цих випадків на вас чекає цікаве подання матеріалу, відсутність орфографічних, пунктуаційних і стилістичних помилок, приємна ціна на копірайт і адаптація під пошукові машини!

заказать копирайтинг баннер

Почнемо?

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте
Написати коментар