Якісні статті на сайті – один з найважливіших аспектів, необхідних для успішного просування. Такі статті можна купувати, а можна й писати самостійно. Між тим створення реально працюючого текстового наповнення – це складна і копітка робота, впоратися з якою може не кожен копірайтер.
Статті на сайті повинні не лише привертати увагу потенційних клієнтів, але й відповідати усім вимогам пошукових систем, що сприятливо позначиться на ранжируванні сайту по пошукових запитах. Написати статтю самому, без копірайтера, не маючи при цьому потрібних знань в журналістиці й інтернет-маркетингу, дуже непросто.
Треба розуміти, як презентувати товар для тієї чи іншої цільової аудиторії, в чому полягає УТП, тобто унікальна торгова пропозиція, як подавати переваги і де розміщувати оффер. Набагато простіше купити вже готову статтю у копірайтера або на біржі.
Купівля статті – не витрати, а інвестиція
Розміщення на сайті якісної статті вирішує відразу декілька питань:
- Пошук потенційних клієнтів. Якщо сайт наповнений професійним контентом, це сприятливо відіб’ється на ранжируванні в пошукових системах Яндекс і Google. За наявності релевантних текстів сайт легко може потрапити в ТОП-10.
- Привертання уваги. Якщо характеристики представлених в інтернет-магазині товарів подаються з найбільш вигідного боку, це однозначно послужить поштовхом для підвищення продажів. Купити товар захоче набагато більше число людей.
- Зростання довіри. Купивши статтю, ви отримуєте професійний текст без друкарських помилок, орфографічних, пунктуаційних і стилістичних помилок. Це створить позитивне враження про бренд і пропонований товар або послугу.
- Робота із запереченнями. Правильно написані тексти можуть пропрацювати усі страхи та сумніви потенційних покупців, переконавши їх в тому, що саме ваш сайт пропонує якісний товар, гідний уваги.
- Формування бажання купити. Грамотно сформульований заклик до дії може змусити відвідувача сайту купити товар відразу ж, не залишаючи цього на потім.
Говорячи простіше, купити статтю – значить отримати професійного інтернет-маркетолога та менеджера з продажу, цілодобово працюючого з вашими потенційними клієнтами.
Часто відбувається так, що, коли запускається новий проект, на написання текстів банально бракує часу. Виправити ситуацію допоможе пошук статей на біржі або їх замовлення в студії копірайтингу. Такий підхід дозволить швидко наповнити сайт релевантними текстами, цікавими і для читачів, і для пошукових систем.
Вирішувати вам!
© Студія копірайтингу «Ямбус»