LSI копірайтинг, або Друга неолітична революція

Сумні новини для сеошників і в той же час обнадійливі для тих, хто займається просуванням за допомогою контент-маркетингу. Схоже, пошукові гіганти націлилисяя на планомірне винищування усіх острівців класичного SEO, що залишилися в пошуковому маркетингу.

Політику тотальної протидії маніпуляціям з боку оптимізаторів можна порівняти із справжньою революцією, адже вона торкнеться усього – і принципів написання текстів, і самого подання інформації.

Семантичний пошук

LSI-копирайтинг, или Вторая неолитическая революцияРелевантність тексту – це вже давно не тільки ключі й їх процентне співвідношення. В це поняття сьогодні входять і ключі, розміщені в потрібних місцях статті, і (більшою мірою) сенс тексту, його зміст. Адже сьогоднішній тренд – це LSI копірайтинг, який прийшов на зміну звичайному SEO, як колись землеробство і тваринництво прийшли на зміну примітивній економіці мисливців і збирачів.

Латентно-семантичне індексування (LSI) – це метод написання текстів із прихованою семантикою. До речі, саме завдяки такій технології пошукові системи навчилися аналізувати тексти та видавати на запити користувачів найбільш релевантні, а отже і найбільш інформативні та корисні сторінки.

Семантичний контент

Із LSI революцією в копірайтингу боротися не можна. І якщо увесь історичний шлях людини представити як розвиток інтернету й інтернет-технологій, а невеликі мобільні групи мисливців і збирачів, що панували в попередній епосі мезоліту – з сайтами, то стане ясно, що з приходом осілого землеробства для виживання та успішної конкуренції з людиною неоліту є тільки одне рішення: самому, на своїй шкурі випробувати новий, радикальний метод взаємодії з довкіллям.

«Текст епохи неоліту» вже не відповідає сучасним реаліям. SEO ключі не призводять до підвищення продуктивності, не дають надлишків праці, а значить – і скільки-небудь видимого розвитку плем’я.

У відповідь на планомірний рух пошукових роботів у бік семантичного пошуку й виник метод LSI копірайтингу. Ця революція вже давно сталася, але помітили її далеко не усі копірайтери, продовжуючи залишатися на узбіччі історії.

SEO, як робота з текстом на підставі переліку вписуваних ключів і щільності їх уживання – це не лише не ефективний, але й шкідливий метод. А почалося все в 2011-му – з алгоритму Panda, найбільшого за значимістю в історії оновлень алгоритмів Google. Він був націлений на боротьбу з неякісними текстами й на основі оцінювання взаємодії користувача з сайтом зробив справжню революцію.

Видача Google очистилася від величезної кількості текстових ферм і сайтів, на яких статті явно були створені заради вписування ключів, а не для забезпечення користувачів дійсно необхідною інформацією. Закріпилася революція в 2013 році з введенням в гру ще одного алгоритму – Hummingbird (Колібрі). З цієї миті почалася істинна історія LSI копірайтингу, порівняти яку можна з появою писемності – атрибуту закінчення доісторичного періоду, який зазвичай співпадає із закінченням неоліту і взагалі кам’яного століття.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *