- ua
- ru
З огляду на легкість комунікації масова Viber-розсилка стала ефективним і простим способом підтримувати діалог з активною аудиторією, використовується для залучення потенційних покупців і повернення колишніх клієнтів.
Масові вайбер-розсилки часто використовуються представниками інтернет-магазинів, банків, платіжних установ, освітніх платформ, туристичних агенцій та сервісів доставки товарів. Месенджер допомагає клієнтам стати ближчими до бренду, дозволяє компанії підвищити показники відвідуваності сайту та збільшувати продажі.
Грамотне використання вайбера разом з іншими каналами допоможе налагодити спілкування з кожною групою цільової аудиторії. Через месенджер користувачам зручно відслідковувати статус замовлення, отримувати сповіщення про акції, сплачувати покупки. Крім цього, можна сегментувати клієнтську базу за географією чи інтересами.
У Viber можна безкоштовно розсилати повідомлення через чат (до 250 контактів), по списку (до 50) та через спільноту (необмежена кількість контактів). Цього з головою вистачить для базових потреб стартапів та невеликих компаній.
Між тим можна замовити розсилку у вайбері і для більш масових персоналізованих розсилок.
Використання вайбера для розсилок дає багато цікавих фішок.
Ви можете надсилати текст до 1000 знаків (в SMS – лише 70).
Мультиканальність
Повідомлення дублюється SMS номерам, на які неможливо доставити повідомлення у Viber через вказаний час.
Ефективність діалогу і персоналізація
Можливість звертатися до кожного на ім’я, додати картинки, смайли, посилання, активні кнопки та багато іншого.
Зв’язок з будь-якого куточка планети
Гнучкі тарифи за повідомлення дозволять сповіщати клієнта про вигідні пропозиції та новини компанії, де в він не був.
Відстежування статистики
Можна отримувати дані про кількість людей, які прочитали повідомлення і виконали цільову дію (перейшли на сайт, здійснили покупку і т. д.) й аналізувати їх.
Верифікація аккаунта
Можна додати альфа-ім’я, логотип або активну кнопку, а також зробити канал офіційним, що захистить повідомлення та акаунт від блокування.
Також варто обрати ліцензований сервіс, що є дистриб’ютором Вайбер – цьому разі можна отримати додаткові плюси для своєї рекламної кампанії:
Щоб вайбер-розсилки приносили максимальну користь, застосовуйте UTM мітки, створіть цікавий текст, органічно додавайте емоджі і картинки та не забувайте про вигідні пропозиції.
Накінець, враховуйте комфорт і уподобання своїх клієнтів. Вибирайте оптимальну періодичність розсилок та актуалізуйте інформацію для аудиторії. Головні тенденції розсилок в 2024 році – це інформативність та користь, а не спам. І якщо це будуть реально корисні повідомлення, ефективність розсилки вас здивує!
© Студія копірайтингу Ямбус