Навіщо потрібен аудит контенту

Контент-аудит – це не просто додаткова послуга. Він необхідний усім брендам, які зосереджені на якості та хочуть зробити її одним зі своїх активів. Аудит контенту дозволяє отримати більше трафіку, залучення та конверсій.

Якщо ви використовуєте контент-план, ви, ймовірно, віддаєте пріоритет публікації нових, актуальних статей. Створення нового контенту є життєво важливим для бренду, але коли ви востаннє вивчали контент, який у вас вже є? Чи вирішує він питання взаємодії з цільовою аудиторією так само ефективно, як і новий? Чи гарний у вас був копірайтер рік чи два тому?

Керування контентом має включати аудит всього контенту – і нового, і старого. Без цього ваша контент-стратегія не дасть значних результатів.

Аудит допомагає визначити сильні та слабкі сторони текстів. Дозволяє виявляти прогалини в конкурентному середовищі та зміцнювати структуру контенту вашого сайту.

Що таке контент-аудит?

Аудит контенту – це оцінка всіх текстів на сайті, включаючи цільові сторінки для залучення потенційних клієнтів, статті в блозі, опис у картках товарів, текст про компанію, часті питання, інфографіку та багато іншого. Він включає оцінку якості контенту, пошукової оптимізації (SEO) та відповідність текстів обраній маркетинговій стратегії.

Замовити аудит контенту
Перевірка текстів на якість та ефективність
Замовити

Аудит контенту дає уявлення про дії, які слід зробити для усунення проблем із текстами. Тобто який контент слід оновити та посилити, об’єднати, додати ключі, видалити взагалі чи залишити «як є».

Переваги контент-аудиту

аудит контентуПроведення текстового аудиту має багато переваг й дозволяє знайти всі можливі проблеми:

  • неефективний та неунікальний контент;
  • дублюючий контент;
  • контент, що вимагає SEO покращень;
  • контент, який не відповідає вимогам доступності;
  • визначає можливості створення нового контенту.

Крім того, він дозволяє визначити, які тексти працюють найкраще та відповідають бізнес-цілям. Отримана інформація дозволить зміцнити стратегію копірайтингу та підвищити його якість.

Разом з тим, як Google розвивається й приділяє більше уваги високоякісному контенту, старі тексти за сучасними стандартами не тільки стають неефективними, але й здатні завдати шкоди. П’ять років тому для ранжування могло бути достатньо статей із 800 слів. Тепер повніша, професійно написана стаття має вирішальне значення для успіху.

Якщо ви оновите свій вміст відповідно до поточних стандартів, то зможете значно збільшити органічний трафік! Аудит допоможе стратегічно націлюватися на цінніші ключові слова, краще відповідати пошуковому запиту та стимулювати більш активну участь. В результаті ви збільшите свою видимість та трафік з пошукової видачі.

Аудит копірайтингу робить більше, ніж просто виявляє дірки на шляху до покупки. Він також визначає важливі конкурентні прогалини у стратегії контент-маркетингу, де ваші онлайн-конкуренти займають велику частку ринку органічного пошуку. А тому, якщо якість для вас на першому місці, якщо ви хочете, щоб усі тексти на сайті працювали, слід перевірити їх, а у разі проблем – виправити та покращити!

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Написати коментар