Просувати сайт можна по-різному: робити ставку на закупівлю посилань, рекламні пости в соціальних мережах… Але є дещо, про що завжди забувають: починати рекламну кампанію слід з текстів, тобто копірайтингу. Це особливо важливо, якщо йдеться про блог або ресурс, що надає інформацію.

Безумовно, нарощування посилальної маси – це добре, проте, якщо, потрапивши на ваш сайт, користувач не знайде того, що шукав, конверсія буде невелика, і відсоток відмов, навпаки, злетить до самих зірок, що негативно позначиться на ранжуванні по пошукових запитах. А тому на перше місце слід поставити написання статей і лише потім приступати до зовнішнього розкручування.

10 причин, почему нужно срочно переписать все тексты на сайте

Все ще вважаєте, що SEO рулює? Дуже шкода. Ось залізний факт: тексти важливіші за ключі, адже вони можуть спрацювати як сарафанове радіо, коли ваші читачі почнуть ділитися посиланнями з друзями та знайомими.

Багато вдалих статей поширюються за вірусним принципом, тобто самими ж читачами, і цим безперечно варто скористатися, адже це в рази дешевше, ніж SEO і закупівля посилань. Чому так? Прочитайте цю статтю, і вже через 7 хвилин ви дізнаєтеся, якими мають бути тексти на сайті, та що ви повинні зробити, щоб притягнути нових користувачів.

Як писати статті для блогу (покрокове керівництво) для копірайтерів

Ефективний текст – це половина успіху. Правильно написана стаття буде цікава від першого і до останнього рядка, вона дасть користувачам максимум інформації й надихне на здійснення цільової дії.

Головне запам’ятати, що написання кожного тексту повинне мати конкретну мету і йти в тісній зв’язці з 10 приведеними нижче пунктами. Якщо ви виконаєте усі ці умови, то гарантовано навчитеся писати цікаві статті для блогу, які зможуть стати основою його просування. Такі статті стануть дійсно ефективними.

Перечитайте статті на своєму сайті й проаналізуйте їх на момент дотримання 10 нижчевикладених правил для копірайтера. Чогось бракує? Редагуйте статтю, адже її ефективність недостатньо висока.

1. Придумайте чіпляючий заголовок

Назва статті – це перше, що бачить ваш потенційний покупець. Саме заголовок і задає тон усім подальшим подіям. Необхідно зацікавити користувача ще до того, як він почне читати статтю – притягнути увагу незвичайною заявою, цікавим фактом, вигідною знижкою і яскравим оффером, спонукаючи читати далі й дізнатися про усі подробиці.

Не полінуйтеся придумати 10–15 заголовків, вибрати один найбільш вдалий і підлаштувати під нього усю статтю.

2. Захопіть увагу з перших же рядків

Найбільша помилка, яку може вчинити копірайтер – розташувати головну інформацію у кінці статті. Вдалий заголовок повинен поєднуватися з не менш важливою інформацією, а тому – про головне пишіть одразу, на початку статті, а уточнюйте вже далі.

Нашвидку пробігшись по початкових рядках і не виявивши нічого цікавого, користувач піде з сайту. Щоб цього не сталося, придумайте цікаву зав’язку, з перших же рядків захопіть увагу та зробіть так, щоб уява читача працювати на вас. Дайте приманку, після якої він захоче дізнатися, чим же все закінчиться.

3. Будьте максимально переконливим

Чітке розуміння завдання, що стоїть перед вами, дозволить дати читачеві компетентну, структуровану та осмислену інформацію, а значить – максимально корисну.

Краще писати статті на ту тему, в якій ви добре орієнтуєтеся, інші ж теми замовляти копірайтеру. Намагайтеся витримувати експертний стиль написання – це переконає читачів, що ви справжній профі, і з вами можна мати справу.

4. Використайте «сильні» слова та фрази

Писати красиві тексти може не кожен копірайтер. Між тим навчитися писати на високому рівні можна і самостійно – в цьому допоможе читання якісної літератури: класики або літературних творів, удостоєних світових премій. Черпайте натхнення в книгах – і ви гарантовано навчитеся правильно орудувати словом. Це відноситься до творів будь-якого жанру.

5. Додайте в текст списки

Використання нумерованих і маркірованих списків дозволить подавати більше інформації, стискаючи її до тези в пару-трійку слів. Крім того, у вигляді списків інформація засвоюється краще, ніж у вигляді суцільного «простирадла». А ще маркіровані списки помітніші для очей, що дозволяє робити непогані візуальні акценти.

Вирішили замовити статтю копірайтеру? Попросіть його розмістити в тексті пару списків.

6. Розбивайте текст на блоки, використовуючи заголовки рівня h2–h3

Розбиття тексту на смислові розділи допоможе зробити інформацію для читача більш осмисленою та зрозумілою. Також не забувайте і про розмір абзаців – вони не мають бути більше 5–6 рядків. Підсвідомо це зробить текст простішим для сприйняття, і оку буде, за що «зачепитися».

Застосування ж яскравих тематичних підзаголовків зробить текст менш нудним і дозволить постійно підтримувати зацікавленість читача на потрібному рівні. Такий текст буде більш конверсійним. І це факт.

7. Подавайте інформацію у вигляді історії

Будь-який текст стане цікавішим, якщо нарощуватиме градус загострення пристрастей. Інтригуючий сюжет змусить читача співпереживати та вчитуватися в кожну букву, щоб не пропустити чогось важливого. А тому, щоб писати цікаві статті для блогу, придумайте щось по-справжньому цікаве:

  • Придумайте головного героя історії (як варіант – себе) і введіть його в текст з перших же рядків.
  • Розкажіть про деяку велику проблему, що заважає «нормально спати ночами».
  • Додайте інтриги, придумавши курйоз або цікавий випадок – власне, з чого ж все розпочалося.
  • Подайте кінцівку як хепі-енд, перетворіть історію на лайфхак або статтю з корисною мораллю, як у Крилова.
  • Повірте, читати це буде набагато цікавіше, ніж банальне «купуйте в нас, тому що ми кращі».

8. Розбавте текст мультимедіа-контентом

Використання додаткових видів контенту (інфографіки, зображень, відео, таблиць і діаграм) оживить текст і зробить його цікавішим. Тематичні зображення покращать сприйняття інформації й позитивно позначаться на її розумінні.

Загалом, щоб писати правильні статті для блоку, підкріплюйте текст зображеннями та відео – воно того коштує!

9. Не брешіть

Чесність завжди позитивно позначається на іміджі, а ось заплямована репутація здатна поховати будь-які почини. Будьте відкритими, не втаюйте важливої інформації, не спотворюйте й не перебріхуйте.

Правдива інформація про товар (навіть якщо це мінуси) зробить статтю більш експертною, адже у конкурентів таких фактів не знайти. І це може стати вашою фішкою!

10. Додайте заклик до дії!

Не забувайте, для чого ви пишете статтю – ви повинні тримати це в голові під час усього часу написання й особливо в кінці, коли треба додати потужний завершальний акцент. Їм повинне стати спонукання читача до здійснення цільової дії.

Текст із закликом до дії значно поліпшить конверсію. Не кидайте читача, зацікавивши й  довівши його до кінця. Запропонуйте зробити те, що вам буде вигідно. Не сподівайтеся на його догадливість – зробіть фінішний реверанс і легенько підштовхніть у потрібну сторону.

Тепер ви точно зможете написати крутий текст і стати успішним блогером. Звичайно ж, однієї-єдиної статті не вистачить, як не вистачить і десятка. Але якщо кожного разу ви публікуватимете на своєму сайті потужні тексти (а наше покрокове керівництво по написанню текстів вам в цьому допоможе), то не мине й півроку, як на ваш ресурс заходитимуть сотні користувачів.

Можливо, у вас є свої рекомендації, як зробити тексти на сайті ефективними? Поділіться ними в коментарях, адже тільки переймаючи досвід, ми можемо навчитися писати круті тексти – цікаві, яскраві й такі, що дійсно запам’ятовуються!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3