Не спійманий – не злодій, або Рерайтинг для інтернет-магазину

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 21 Червня 2019

Споконвіку люди дотримуються погоджених законів: спійманого злодія карають. В інтернеті ж плагіаторів і піратів – людей, які крадуть контент з інших сайтів і приписують собі – упіймати за руку куди складніше, а іноді й зовсім неможливо.

Благо, розвиток технологій дійшов до рівня роботизованих пошукових систем, які автоматично відшукують й виключають з індексу сайти та сторінки із скопійованими, неунікальними текстами. Так що очевидний тільки один вихід – якщо ви хочете, щоб ваш сайт не загубився у всесвітній павутині й не був песимізований провідними пошуковими системами, вам потрібна унікальна підбірка текстового контенту.

Унікальний контент – це основа сайту!

Не претендуєте на ексклюзивність, але в той же час хочете донести до потенційних покупців усю вигоду придбання вашого товару й заощадити на наповненні сайту текстами, що продають? В цьому випадку кращого рішення, ніж рерайтинг статей не знайти! Як говориться, і вовки ситі, й вівці цілі. Ніхто не звинуватить вас у плагіаті, а сайт отримає необхідний контент.

Не пойман – не вор, или Рерайтинг для интернет-магазинаРерайтинг по-простому – це переписування тексту з деякими видозмінами. Досвідчений рерайтер зможе переписати статтю так, що її сенс збережеться, але виглядати вона буде абсолютно інакше, й пошукова система визнає її унікальною.

Деякі власники сайтів, намагаючись заощадити, користуються автоматичними синонімізаторами, проте це не завжди призводить до доброго результату: у результаті може вийти абсолютно нечитабельний текст, відразливий навіть для самих нерозбірливих покупців. Інші ж усвідомлено вдаються до послуг спеціалистів-рерайтерів і в результаті отримують унікальний, осмислений і цікавий текст.

Дивно, але іноді украй складно зрозуміти, де закінчується рерайт і починається копірайт. Беручись за рерайтинг, професіонал не лише міняє структуру пропозицій, уникалізовуючи тим самим текст, але й аналізує його, доповнюючи новими даними, а іноді повністю змінюючи сенс першоджерела. У результаті виходить щось нове, а тому рерайтинг не можна назвати чисто технічною роботою – це творчий процес, вартість якого може бути не меншою, ніж ціна самого товару чи послуги.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *