Цілі та завдання

Просування інтернет-магазину ювелірних виробів може відбуватися різними шляхами. Один із них – якісні та більш детальні описи представлених прикрас. Зважаючи на різноманіття виробників та доволі велику кількість товарів, виділитися на тлі конкурентів дозволяться саме тексти, адже шукають прикраси саме за допомогою пошукових фраз, а не зображень.

Перед нашими копірайтерами було поставлене завдання описати срібні прикраси таким чином, щоб отримати конкурентну перевагу, зацікавити потенційних покупців та краще ранжуватися за пошуковими запитами.

Рішення

В описі ювелірних виробів ми вирішили зробити акцент на значенні зображених рун та відмовитися від класичних фраз про витончені форми, ідеальні лінії, вишуканість та естетичність. Подібні описи ні про що не говорять та не презентують срібні прикраси так, як це було задумано ювеліром при розробці лінійки. Адже саме дух скандинавської міфології – це перше, на що треба звернути увагу.

В результаті тексти про ювелірні вироби вийшли яскравими та цікавими. Вони апелюють до підсвідомості та внутрішнього настрою, і саме це й стає тим фактором, що зможе спонукати д опридбання.

Копірайтинг про ювелірні вироби

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3