Цілі та завдання

Якісний та інформативний сайт є невід’ємною частиною будь-якого бізнесу: більшість клієнтів шукають послуги в інтернеті, тому відсутність сайту – це втрата потенційних клієнтів. Хороший web-ресурс дає змогу розповісти про свої послуги величезній аудиторії, підвищує репутацію, ефективність і конкурентоспроможність, допомагає залучити нових клієнтів і утримати старих. Якщо сайт має професійний та інформативний вигляд, це може створити позитивне враження про компанію.

Перед нами було поставлено завдання створити іміджевий дизайн для сайту торгово-логістичної компанії, який відображає її професіоналізм і надійність, але водночас який не перевантажений зайвими елементами. Важливо також приділити увагу мобільній версії сайту, щоб користувачі могли легко та зручно користуватися ним з мобільних пристроїв.

Рішення

Головна сторінка містить інформацію про компанію, її послуги, принципи роботи та переваги перед конкурентами, а також форму для заявки послуг. У внутрішніх розділах – більш детальна інформація.

Після верстки дизайн-макету і наповнення базовим контентом було проведено комплексну SEO оптимізацію: аналіз пошукової видачі та сайтів конкурентів, на основі чого було складено технічне завдання для копірайтера, сформовано мета-теги Title і Description, впроваджено мікророзмітку Schema.org і написано всі тексти – з потрібними пошуковими ключами та подачею.

В результаті транспортно-логістична компанія Farmada отримала функціональний сайт, який став важливим інструментом для залучення клієнтів і просування послуг.

 

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3