Цілі та завдання

Було поставлено завдання поліпшити ранжування сайту за пошуковими запитами, вивести його в топ-10, а потім і на провідні позиції в пошуковій видачі, скласти більш конкурентні, комерційні сніпети для сторінки видачі. Після аналізу структури і контенту ми сформували основні кроки внутрішньої та зовнішньої SEO оптимізації, а також запропонували низку додаткових робіт: складання контент-плану для охоплення низькочастотних пошукових запитів і роботу з посилальним профілем сайту.

Компанія DFD досить добре представлена на українському ринку, проте її сайт не відповідав вимогам пошукових систем й недоотримував значну частину органічного трафіку. Дублі сторінок і контенту, помилки в коді, відсутність мікророзмітки – все це призводило до песимізації сайту в пошуку Google.

Рішення

Ми зробили базову внутрішню оптимізацію (збір семантичного ядра, написання <title>, <description>, <h1> для посадкових сторінок сайту і написали новий контент з необхідними ключовими запитами). Також додали на сайт мікророзмітку Schema.org і розпочали систематичні роботи із зовнішньої оптимізації: закупівлю посилань на трастових майданчиках, у результаті чого за 3 місяці сайт значно покращив свої позиції, а ще за 2 місяці вийшов у ТОП-5 за регіональними запитами.

Наразі сайт посідає провідні місця у своїй ніші за відповідними запитами й продовжує зростати.

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3