Іноді до нас звертаються клієнти, які невідомо яким дивом знаходяться на плаву. Яким не пощастило ні з розробником, ні з копірайтером. Здавалося б, ще один апдейт Google – і сайт випаде з індексу або потрапить під бан.
Дублювання сайту в двох прихованих каталогах, велетенські, не оптимізовані зображення, не унікальні тексти, мільйон java-скриптів і завантаження за пекельні 7 секунд очікування.
Все б так і залишалося, якби ми не виправили ситуацію: змінили CMS, зробили редизайн, оптимізацію й наповнили сайт мотивуючими текстами.
Про замовника
Stekloff.by – це білоруська компанія, що займається виробництвом інтер’єрних виробів із загартованого скла. Основний офіс в Мінську, філія в Гродно. Серед продукції – дзеркала, офісні лофт-перегородки, двері, душові, козирки й інші скляні вироби під унікальний дизайн.
Завдання
Як таких завдань спочатку не було – просто консультація з приводу важливості контенту для сайту. В результаті – розробка повноцінного контент-плану та формування цілей.
Мета: залучення органічного трафіку на сайт отримання заявок на послуги.
- Завдання 1: підвищення позицій сайту в пошуковій видачі
- Завдання 2: перенаправлення трафіку на цільові сторінки
Після вивчення ніші, конкурентів і сайту замовника з’явилося і третє завдання, важливішого порядку:
- Завдання 3: оптимізація сайту під вимоги пошукових систем
Рішення
Жодна, навіть найгеніальніша стаття не працюватиме, якщо сайт не готовий до зовнішнього просування – якщо семантичне ядро (ключі) не сегментоване, мета-дані Tittle та Description не прописані, а мобільна версія й зовсім відсутня.
Унаслідок поганого юзабіліті сайту й страхітливого виконання технічної частини замовникові було рекомендовано змінити не лише дизайн, але й саму CMS (з Joomla на WordPress), а також провести аналіз пошукової видачі та конкурентів, щоб у результаті зібрати ефективне семантичне ядро під основні розділи сайту.
У результаті фронт робіт розрісся, але приніс видимі результати:
- Аналіз ринку й визначення цільової аудиторії
- Вивчення лінійки послуг, виявлення сильних і слабких сторін продукції
- Аналіз пошукової видачі й сайтів конкурентів
- Складання оптимальної структури розділів і вкладеності сторінок
- Сегментація СЯ і написання релевантних мета-даних
- Складання ТЗ для написання текстів в розділи сайту
Ну і, звісно, підключення технічного відділу для розробки сайту.
Результат
В ході аналізу потреб, основних проблем і «болю» клієнта були визначені причини затребуваності послуги й сформований найбільш ефективний підхід до побудови комерційної пропозиції.
Завдяки поліпшенню юзабіліті сайту, його зовнішнього вигляду, впровадженню релевантних текстів на посадочних сторінках, прописуванню якісних Tittle, Description і заголовків h1, а також задіюванню нової контент-стратегії вдалося значно поліпшити видимість сайту по потрібних пошукових запитах.
Позиції сайту почали планомірно рости навіть без закупівлі посилань.
Висновок: грамотна оптимізація сайту дає істотний плюс і стає потужною базою для подальшого просування. Особливо яскравий ефект спостерігається при комплексному підході, коли покращується і технічна частина, і мета-данні, і тексти.
Сайт отримав приріст відвідуваності, й переконливий опис послуг через оффери та переваги дозволив підвищити кількість заявок.
© Студія копірайтингу «Ямбус»