- ua
- ru
Добре відомий в медіапросторі термін PR, він же Public Relation, прекрасно працює і в копірайтингу! Це набір спеціальних прийомів і техніки, чиє головне завдання – маніпулювати громадською думкою. Сьогодні PR-копірайтинг це обов’язковий елемент будь-якої рекламної кампанії в інтернеті!
Онлайн-простір – це прекрасна можливість вести бізнес, не прив’язуючись до якогось регіону. Сьогоднішній рівень впливу всесвітньої павутини на життєвий устрій пересічних громадян дозволяє реалізовувати продукцію й знаходити нових покупців навіть самим невеликим і віддаленим від міст-мільйонщиків магазинам. А тому користуватися цим шансом необхідно дуже грамотно. Як? За допомогою PR-копірайтингу!
Займатися рекламою своєї компанії самостійно з точки зору грошових і тимчасових витрат виправдано лише на початковому етапі ведення бізнесу. Надалі ж розумніше притягнути до процесу фахівців з розкручування, копірайтерів і піарників. В ідеалі – поєднати написання текстів і Public Relation, забезпечивши сайт ефективними комерційними текстами, які вигідно описують товари та послуги.
На озброєнні PR-копірайтингу величезна безліч вигострених і перевірених на практиці рекламних прийомів, включаючи брендинг, створення оригінального іміджу й чіпляючих слоганів, здатних ненав’язливо, але ефективно притягнути увагу цільової аудиторії.
Мабуть, PR-копірайтинг є найефективнішим важелем реклами: текст дратує набагато менше, ніж відеоролик, який і до середини-то мало хто додивляється, не висловивши міцного слівця на адресу його творців. А ось текст не заважає, але ті, хто дійсно зацікавлений в інформації, з легкістю можуть отримати її, прочитавши лише декілька рядків.
PR-копірайтинг здатний швидко підняти імідж компанії й вигідно підкреслити її переваги, підвищити конверсію сайту і притягнути нових покупців.
© Студія копірайтингу «Ямбус»