Чи допустимі емоції в копірайтингу?

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 19 Серпня 2019

Допустимы ли эмоции в копирайтинге?Залучення клієнтів можна здійснювати різними методами – одні з них ефективні, інші ні. Але пора визнати: саме емоційний контент здатний допомогти бізнесу.

Не так давно до нас звернувся власник інтернет-магазину. Він витрачав на копірайтерів нечувані гроші, але позиції сайту залишалися вкрай низькими. Проаналізувавши контент, ми зрозуміли, що SEO складова текстів на висоті, а ось подання зовсім нецікаве. Безликі, порожні тексти здатні зацікавити хіба що пошукового бота, але будьте готові, що після аналізу відсотка відмов сторінка різко впаде в ранжуванні. Так і відбувалося з нашим клієнтом.

Сьогодні такий підхід до копірайтингу неприйнятний, такі тексти, якими б інформативними вони не були, не працюють, й основна мета, яка тепер стоїть перед компанією – звернути увагу на особливості продукту, показати клієнтам турботу, представити бренд і іншому світлі, змусити співпереживати.

Для чого потрібен емоційний маркетинг

Емоційна прив’язка до бренду – потужний аргумент лояльності. При високій конкуренції неможливо утримати клієнта за допомогою одних лише раціональних чинників. У вас хороша ціна на товар? Але десяток інших компаній запропонують ще менш вигідну! У вас великий асортимент товару? У 15 % магазинів він ще ширший! Доставка по усіх областях? У 7 % компаній є адресна доставка до дверей! Нарешті, у вас красивий сайт, а копірайтер пише статті щодня? Але чи цікаво їх читати? Чи утримують вони до останнього рядка? Чи викликають якісь емоції?

Кожна взаємодія з брендом стає не стільки купівлею, скільки подією.

Правильний маркетинг завжди повинен будуватися на людських історіях і емоціях. Інтерес стає хорошим чинником вибору бренду або товару, і саме його й повинні викликати тексти на сайті! Подаючи в презентації цілу історію, ви заробите немало балів лояльності!

Копірайтер повинен повною мірою володіти інструментами, які викликають у клієнта емоції, вміти створювати історії взаємодії з брендом, показувати загальні моменти і зв’язки з компанією, зближуючи продавця та покупця.

Емоційний маркетинг надає компанії людське обличчя та характер. Бренд і його цілі стають зрозумілішими і, купуючи товар або замовляючи послугу, клієнт стає співучасником процесу, приймаючи компанію усім серцем.

Проаналізуйте тексти на своєму сайті: чи досить вони емоційні, чи викликають довіру? Чи вміє ваш копірайтер створювати історії?

Повністю помінявши контент-стратегію й подання інформації, ми зуміли збільшити продажі компанії на 24,3 %. Наш клієнт відмовився від послуг своїх копірайтерів і став замовляти тексти у нас, при цьому його щомісячний бюджет на тексти скоротився удвічі.

Емоційний копірайтинг VS пряма реклама

Головне в тексті – це створення яскравого оффера, унікальної торгової пропозиції, від якої неможливо відмовитися. Проте бравада вигідними цінами й не дай бог вливання «води» про професійних менеджерів, швидку доставку і широкий асортимент – не стільки реклама, скільки порожня й нікому не потрібна інформація, що засмічує увагу користувача.

Люди перестали реагувати на рекламу. Притягнути їх увагу здатний тільки емоційний контент. Історія, якою вони співпереживатимуть. А тому головне – не ціна за тисячу знаків, а вміння копірайтера придумувати круті та надихаючі історії.

Ваші тексти не продають? Не можете знайти копірайтера, здатного писати потужні рекламні тексти? Забудьте про біржі контенту – там одне сміття. Пора почати публікацію якісного контенту! Пишіть або телефонуйте, домовимося!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *