- ua
- ru
Статистика безжальна: при перегляді результатів видачі далі першої сторінки мало хто заходить. Тільки 16 % користувачів переходять на другу сторінку й не більше 3,2 % на третю. Але ж популярність сайту і його дохід безпосередньо залежать від кількості заходів! Рішення тут може бути тільки одне – зробити все, щоб потрапити на першу сторінку й більше з неї не виходити. Допоможе в цій справі SEO копірайтинг – оптимізація сайту ключами та написання релевантних мета-тегів tittle та description.
Саме від SEO оптимізації й залежить позиція сайту по пошукових запитах. Процес це нелегкий, оскільки, окрім уміння писати якісні тексти, копірайтер повинен розуміти механізм інтернет-продажу, тобто бути ще й маркетологом, а також розбиратися в психології, адже без цього написати яскравий текст, що надихає та продає, здатний зацікавити та викликати бажання купити або замовити, просто не вийде.
Оптимізація контенту – це не лише впровадження необхідних ключів і ключових фраз. Якісний SEO копірайтинг – це, передусім, цікаві та корисні тексти, які не просто рекламують товар, але й пояснюють, чому його треба купити, чим він цікавий, в чому вигода. Тобто SEO копірайтинг – це не «купуйте у нас, тому що ми кращі», а «цей товар цікавий цим, цим і цим». Правильний рекламний текст має бути корисним, повідомляти про вигоду!
Факти продають набагато краще, ніж прикметники та окличні знаки.
SEO копірайтинг вирішує відразу декілька завдань:
Як би то не було, робота SEO копірайтера полягає не лише в створенні текстового контенту для тієї або іншої сторінки або розділу, але й у загальній оптимізації сайту. Тобто SEO копірайтинг – це комплексний підхід до написання текстів і просування ресурсу.
Такі тексти повинні мати оптимальну кількість ключів, при цьому семантика не повинна перетинатися з іншими розділами сайту. Необхідно використати правильні ключі та не спамити.
По-друге, тексти мають бути унікальними. Інакше пошукова система ніколи не виділить сторінку й не видасть її на пошуковий запит.
По-третє, SEO копірайтинг – це заголовки, нумеровані та маркіровані списки, таблиці, інфографіка та візуалізовані вставки. Тобто особливе форматування тексту, що покращує сприйняття інформації.
SEO копірайтинг – це написання по-справжньому ефективних текстів, здатних зацікавити користувача, змусити його вчинити необхідну цільову дію – купити, замовити, зателефонувати.
Оптимізація під вимоги пошукових систем, корисна інформація та спонукання до певних дій – ось що таке SEO копірайтинг!
© Студія копірайтингу «Ямбус»