23 помилки про SEO оптимізації

Автор: Юлиан Клицаков в SEO от 16 Червня 2019

23 заблуждения о SEO-оптимизацииЯк і в будь-якій іншій справі, в SEO є підводні камені, про які украй важливо знати, щоб успішно вести свій корабель в інтернет-океані. Особливо небезпечні тут обманки й неправдиві маяки, здатні завести сайт бозна-куди й вщент розбити усі старання копірайтера.

Давайте розвіювати міфи!

  • Мета-теги грають величезну роль

Приділяти увагу тегам keywords і description треба, але фанатизм тут не потрібний. А ось title – дійсно важливий.

  • Щільність ключів в тексті

Дає мізерний результат. Пошукові системи майже не звертають увагу на це. Головне – це все ж якість ключів, а не їх кількість.

  • Мета-теги повинні містити ключі

Це нічого не дасть! Краще прописати смислові фрази.

  • Пошукові системи не помітять CSS файли

Помітять. Спамні тексти будуть враховані нарівні з іншими сторінками.

  • Перелінковка внутрішніх сторінок дає мінімальний ефект

Не враховують внутрішню перелінковку тільки ті SEO оптимізатори, які “у справі” другий день. Все працює!

  • Якісний контент завжди добре ранжується

Без посилань і сигналів, навіть про ідеальну статтю не дізнається ніхто.

  • Пряме входження ключа в домені – це важливо!

Атавізм. Раніше це підіймало позиції. Зараз – ні.

  • Карта сайту – панацея від багатьох бід

Індексацію сайту це поліпшить, але на його позиції не вплине.

  • Закінчення .html – обов’язкове

Ні. Зовсім не обов’язково, щоб у кінці сторінки були ці букви.

  • Тулбарний PageRank – істина в останній інстанції

Не правда. Його перерахунок йде весь час, адже пошукові системи не люблять постійність.

  • Чим більше посилань, тим краще

Роль грає якість посилань, а не їх кількість. Давно пора запам’ятати.

  • Платні лінки загрожують санкціями пошукових систем

Не завжди. Якщо грамотно їх оформляти, покарання вдасться уникнути.

  • Норма – це посилання з високим ТИЦ і PR

Помилка. Передусім цінні тематичні й природні посилання, які з’являються одночасно з публікацією тексту.

  • Враховуються тільки релевантні посилання

Ні. Будь-яке якісне посилання буде враховано й підвищить позиції.

  • Лінки з “no follow” не врахуються

Ще як враховуються. Але вважається, що вони не передають і не відбирають вагу у сторінок. До речі, якщо таких посилань більше 30, сайт відмінно йде в топ.

  • SEO оптимізація – це одноразова акція

На жаль ні. Любиш триматися на плаву, люби й оптимізацію проводити. Десь так.

  • Персоналізація краще SEO оптимізації

Ні. Не усі користувачі мають поштові скриньки на вашому улюбленому пошуковому сайті.

  • Існують універсальні чинники успіху

Панацеї немає. Копіювати внутрішню структуру й посилальний профіль у успішних ресурсів – безглузда затія.

  • Google і Яндекс легко обвести навколо пальця

Звичайно, в цьому житті можливо все. Але якщо мова не йдеться про чорне просування, а ваш проект – довгостроковий, то краще працювати за правилами пошукових систем.

  • Атестат від пошукової системи – гарантія успіху

Може, на марнославство “офіційна дружба” з пошуковою системою якось і впливає, але на результати пошуку – ніяк.

  • SEO – це гарантія попадання в ТОП-10

Таких гарантій не може дати навіть SEO оптимізатор самого опіату. Тут все працює за іншим принципом.

  • Високі PR і ТИЦ – шлях до успіху

Набагато важливіше – пошукова позиція та цільовий трафік.

  • Замовили SEO – результат не за горами

Швидко тільки кішки народжуються. А з оптимізацією поспішиш – під санкції загримиш. Не варто бігти. Все буде, але не відразу.

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Замовити копірайтинг
На вигідних умовах

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *