23 помилки про SEO оптимізації

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 16 Червня 2019

23 заблуждения о SEO-оптимизацииЯк і в будь-якій іншій справі, в SEO є підводні камені, про які украй важливо знати, щоб успішно вести свій корабель в інтернет-океані. Особливо небезпечні тут обманки й неправдиві маяки, здатні завести сайт бозна-куди й вщент розбити усі старання копірайтера.

Давайте розвіювати міфи!

  1. Мета-теги грають величезну роль

Приділяти увагу тегам keywords і description треба, але фанатизм тут не потрібний. А ось title – дійсно важливий.

  1. Щільність ключів в тексті

Дає мізерний результат. Пошукові системи майже не звертають увагу на це. Головне – це все ж якість ключів, а не їх кількість.

  1. Мета-теги повинні містити ключі

Це нічого не дасть! Краще прописати смислові фрази.

  1. Пошукові системи не помітять CSS файли

Помітять. Спамні тексти будуть враховані нарівні з іншими сторінками.

  1. Перелінковка внутрішніх сторінок дає мінімальний ефект

Не враховують внутрішню перелінковку тільки ті SEO оптимізатори, які “у справі” другий день. Все працює!

  1. Якісний контент завжди добре ранжується

Без посилань і сигналів, навіть про ідеальну статтю не дізнається ніхто.

  1. Пряме входження ключа в домені – це важливо!

Атавізм. Раніше це підіймало позиції. Зараз – ні.

  1. Карта сайту – панацея від багатьох бід

Індексацію сайту це поліпшить, але на його позиції не вплине.

  1. Закінчення .html – обов’язкове

Ні. Зовсім не обов’язково, щоб у кінці сторінки були ці букви.

  1. Тулбарний PageRank – істина в останній інстанції

Не правда. Його перерахунок йде весь час, адже пошукові системи не люблять постійність.

  1. Чим більше посилань, тим краще

Роль грає якість посилань, а не їх кількість. Давно пора запам’ятати.

  1. Платні лінки загрожують санкціями пошукових систем

Не завжди. Якщо грамотно їх оформляти, покарання вдасться уникнути.

  1. Норма – це посилання з високим ТИЦ і PR

Помилка. Передусім цінні тематичні й природні посилання, які з’являються одночасно з публікацією тексту.

  1. Враховуються тільки релевантні посилання

Ні. Будь-яке якісне посилання буде враховано й підвищить позиції.

  1. Лінки з “no follow” не врахуються

Ще як враховуються. Але вважається, що вони не передають і не відбирають вагу у сторінок. До речі, якщо таких посилань більше 30, сайт відмінно йде в топ.

  1. SEO оптимізація – це одноразова акція

На жаль ні. Любиш триматися на плаву, люби й оптимізацію проводити. Десь так.

  1. Персоналізація краще SEO оптимізації

Ні. Не усі користувачі мають поштові скриньки на вашому улюбленому пошуковому сайті.

  1. Існують універсальні чинники успіху

Панацеї немає. Копіювати внутрішню структуру й посилальний профіль у успішних ресурсів – безглузда затія.

  1. Google і Яндекс легко обвести навколо пальця

Звичайно, в цьому житті можливо все. Але якщо мова не йдеться про чорне просування, а ваш проект – довгостроковий, то краще працювати за правилами пошукових систем.

  1. Атестат від пошукової системи – гарантія успіху

Може, на марнославство “офіційна дружба” з пошуковою системою якось і впливає, але на результати пошуку – ніяк.

  1. SEO – це гарантія попадання в ТОП-10

Таких гарантій не може дати навіть SEO оптимізатор самого опіату. Тут все працює за іншим принципом.

  1. Високі PR і ТИЦ – шлях до успіху

Набагато важливіше – пошукова позиція та цільовий трафік.

  1. Замовили SEO – результат не за горами

Швидко тільки кішки народжуються. А з оптимізацією поспішиш – під санкції загримиш. Не варто бігти. Все буде, але не відразу.

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *