Як і в будь-якій іншій справі, в SEO є підводні камені, про які украй важливо знати, щоб успішно вести свій корабель в інтернет-океані. Особливо небезпечні тут обманки й неправдиві маяки, здатні завести сайт бозна-куди й вщент розбити усі старання копірайтера.
Давайте розвіювати міфи!
- Мета-теги грають величезну роль
Приділяти увагу тегам keywords і description треба, але фанатизм тут не потрібний. А ось title – дійсно важливий.
- Щільність ключів в тексті
Дає мізерний результат. Пошукові системи майже не звертають увагу на це. Головне – це все ж якість ключів, а не їх кількість.
- Мета-теги повинні містити ключі
Це нічого не дасть! Краще прописати смислові фрази.
- Пошукові системи не помітять CSS файли
Помітять. Спамні тексти будуть враховані нарівні з іншими сторінками.
- Перелінковка внутрішніх сторінок дає мінімальний ефект
Не враховують внутрішню перелінковку тільки ті SEO оптимізатори, які “у справі” другий день. Все працює!
- Якісний контент завжди добре ранжується
Без посилань і сигналів, навіть про ідеальну статтю не дізнається ніхто.
- Пряме входження ключа в домені – це важливо!
Атавізм. Раніше це підіймало позиції. Зараз – ні.
- Карта сайту – панацея від багатьох бід
Індексацію сайту це поліпшить, але на його позиції не вплине.
- Закінчення .html – обов’язкове
Ні. Зовсім не обов’язково, щоб у кінці сторінки були ці букви.
- Тулбарний PageRank – істина в останній інстанції
Не правда. Його перерахунок йде весь час, адже пошукові системи не люблять постійність.
- Чим більше посилань, тим краще
Роль грає якість посилань, а не їх кількість. Давно пора запам’ятати.
- Платні лінки загрожують санкціями пошукових систем
Не завжди. Якщо грамотно їх оформляти, покарання вдасться уникнути.
- Норма – це посилання з високим ТИЦ і PR
Помилка. Передусім цінні тематичні й природні посилання, які з’являються одночасно з публікацією тексту.
- Враховуються тільки релевантні посилання
Ні. Будь-яке якісне посилання буде враховано й підвищить позиції.
- Лінки з “no follow” не врахуються
Ще як враховуються. Але вважається, що вони не передають і не відбирають вагу у сторінок. До речі, якщо таких посилань більше 30, сайт відмінно йде в топ.
- SEO оптимізація – це одноразова акція
На жаль ні. Любиш триматися на плаву, люби й оптимізацію проводити. Десь так.
- Персоналізація краще SEO оптимізації
Ні. Не усі користувачі мають поштові скриньки на вашому улюбленому пошуковому сайті.
- Існують універсальні чинники успіху
Панацеї немає. Копіювати внутрішню структуру й посилальний профіль у успішних ресурсів – безглузда затія.
- Google і Яндекс легко обвести навколо пальця
Звичайно, в цьому житті можливо все. Але якщо мова не йдеться про чорне просування, а ваш проект – довгостроковий, то краще працювати за правилами пошукових систем.
- Атестат від пошукової системи – гарантія успіху
Може, на марнославство “офіційна дружба” з пошуковою системою якось і впливає, але на результати пошуку – ніяк.
- SEO – це гарантія попадання в ТОП-10
Таких гарантій не може дати навіть SEO оптимізатор самого опіату. Тут все працює за іншим принципом.
- Високі PR і ТИЦ – шлях до успіху
Набагато важливіше – пошукова позиція та цільовий трафік.
- Замовили SEO – результат не за горами
Швидко тільки кішки народжуються. А з оптимізацією поспішиш – під санкції загримиш. Не варто бігти. Все буде, але не відразу.
© Студія копірайтингу “Ямбус”