SEO маркетолог – професія майбутнього

Головна мета будь-якого власника сайту – це, звичайно ж, повний і беззаперечний успіх ресурсу. Але реалії такі, що досягти бажаного результату без великих фінансових вливань практично неможливо. Адже треба підключати і маркетолога, і менеджера по продажах, і SEO оптимізатора. Не можна забувати й про SEM – пошуковий маркетинг.

Разом усе це може розорити. Але рішення все ж є. Як завжди – на стику відразу декількох напрямків. Необхідно освоїти нову професію – стати SEO маркетологом. Чи знайти SEO маркетолога, який готовий взятися за ваш проект.

SEO-маркетолог – профессия будущего

Перше, що необхідно сайту, це повний аудит по SEO. Сюди входить аналіз CMS на ефективність для просування та аналіз наповненості сайту, визначення його видимості пошуковими системами й перевірка коректності редиректів, аналіз швидкості завантаження сторінок, стійкості до перенавантаження й багато що іншого.

Визначення правильних методик SEO просування на 90 % залежить від підсумків аналізу сайту.

Говорячи простіше, відповідь прихована в самому питанні. Вивчіть ситуацію, розпишіть все по поличках – і якою методикою SEO просування користуватися, відразу стане зрозуміло.

Сьогодні SEO та SEM – це чи не єдиний спосіб заявити про себе в інтернеті. Він працюватиме до тих пір, поки існує сама мережа.

Маленькі секрети якісного SEO просування

Важливих нюансів тут небагато:

  • Поліпшення юзабіліті.
  • Увага до текстових чинників (title, description, keywords, підзаголовки h1, h2 й т. д.).
  • Правильне html-кодування.
  • Зовнішні посилання та внутрішня перелінковка.
  • Недопущення посилальних вибухів.
  • Аналіз конкурентів.
  • Повнота охоплення семантичного ядра.
  • Відсутність спаму ключових слів.
  • Збільшення статичної ваги цільових сторінок.

Сайт – це такий же товар, як і будь-який інший. І правильно подати його пошуковій системі – це вже половина успіху. Краще за усіх з цим завданням впорається саме SEO маркетолог – фахівець, що об’єднує в собі і оптимізатора текстів, і продавця товарів, і того, хто правильно розкладе їх по поличках.

оптимізація та просування сайту

Не вірте тим, хто говорить, що SEO більше не працює. Швидше за все, у їх сеошників забракло знань й немає розуміння змін. Ця техніка давно показала себе з кращого боку й зараз знаходиться на піку своєї популярності. Вона діє. Просто тепер об’єднує у собі не лише тайтли й дескріпшени, а й цілу купу маркетингових інструментів.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте
Коментарі 1
  • Відповісти 2020 Січ 08 - 15:41:55 Bevisible

    Цілком погоджуюсь з думкою, що SEO-маркетинг працює і це не зміниться найближчим часом! Тому ця професія перспективна і затребувана. Можуть змінюватися методи оптимізації сайтів, але хороший сеошник завжди вкурсі всіх оновлень.

Написати коментар