SEO маркетолог – професія майбутнього

Що за професія така, SEO-маркетолог? Що вона означає, і хто це взагалі такий? Ділимося важливими знаннями просування онлайн-бізнесу!

SEO-маркетолог – профессия будущегоБез інтернет-маркетолога бізнес у мережі неможливий – це потрібно прийняти за факт. Цей фахівець здатний вивести компанію в ТОП, оптимізувати витрати на рекламу, порозумітися з цільовою аудиторією, підвищити імідж компанії, зробити її продукти та послуги популярними.

Професія SEO-маркетолога сама по собі – новинка на ринку. Цьому не вчать у вишах, а тому знайти такого фахівця – це вже половина успіху. Якщо в проекті бере участь інтернет-маркетолог, сайт отримує значну перевагу над конкурентами. Розберемося чому так відбувається.

Стати лідером ринку без великих фінансових вливань практично неможливо. Необхідно створити сайт, зробити SEO оптимізацію, наповнити його правильним контентом, запустити та налаштувати контекстну рекламу, закупити посилання. Якщо діяти навмання, все це може розорити… Але рішення все ж є – залучити досвідчегого інтернет-маркетолога, який знає всі інструменти онлайн-продажів і зможе підібрати найбільш ефективні з них, скоротивши рекламний бюджет.

Замовити крутий копірайтінг
Потужні тексти для онлайн-продажів
Замовити

SEO-маркетолог працює на стику відразу кількох напрямків, а тому має у своєму арсеналі більше ефективних інструментів:

  • Аналіз цільової аудиторії.
  • Аналіз пошукової видачі та сайтів конкурентів.
  • Позиціонування товару на ринку.
  • Робота з юзабіліті сайту.
  • Поліпшення іміджу компанії/бренду/товару.
  • Покращення видимості сайту у пошукових системах.
  • Підбір ефективних каналів продажу.

В результаті інтернет-маркетолог формує технічне завдання для програміста та копірайтера, стаючи таким собі SEO-фахівцем та продажником в одній особі. Він досліджує ринок, визначає способи впливу на цільову аудиторію, формує цілі та завдання підприємства, частково переймаючи він обов’язки керівника.

Чому саме SEO-маркетолог?

Перше, що необхідно сайту – це SEO оптимізація під пошукові запити. Необхідно провести аналіз ринку та визначити, як саме і якими ключовими словами користувачі шукають товар чи послугу. Також необхідно провести порівняльний аналіз найближчих конкурентів – це дозволить дізнатися, чому ці сайти вийшли в ТОП, які інструменти використовують та які канали дають найбільший трафік.

Отримавши цю інформацію, SEO-маркетолог може розпочинати формування стратегії просування бренду.

До сфери уваги інтернет-маркетолога входять десятки опцій – потрібно визначити оптимальний функціонал сайту, його колірну схему та рівні вкладеності сторінок, зібрати семантичне ядро ​​та підготувати ТЗ для копірайтера або самому написати SEO-тексти. Проаналізувати пошукову видачу та підготувати мета-теги title та description, знайти сайти-донори для покупки посилань, налаштувати контекстну рекламу…

Сьогодні SEO та SEM – це найкращий спосіб заявити про себе в інтернеті, проте діяти потрібно правильно – тут і потрібні послуги інтернет-маркетолога.

Сайт – це такий само товар, як і будь-який інший. І правильно подати його пошуковій системі – це вже половина успіху. Найкраще з цим завданням впорається SEO-маркетолог – фахівець, який поєднує в собі і звичайного продажника, і сеошника. Такий підхід до онлайн-продажів показав себе з кращого боку і зараз перебуває на піку популярності. Він діє.

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте
Коментарі 1
  • Відповісти 2020 Січ 08 - 15:41:55 Bevisible

    Цілком погоджуюсь з думкою, що SEO-маркетинг працює і це не зміниться найближчим часом! Тому ця професія перспективна і затребувана. Можуть змінюватися методи оптимізації сайтів, але хороший сеошник завжди вкурсі всіх оновлень.

Написати коментар