SEO маркетолог – професія майбутнього

Автор: Юлиан Клицаков в SEO от 05 Грудня 2019

SEO-маркетолог – профессия будущегоГоловна мета будь-якого власника сайту – це, звичайно ж, повний і беззаперечний успіх ресурсу. Але реалії такі, що досягти бажаного результату без великих фінансових вливань практично неможливо. Адже треба підключати і маркетолога, і менеджера по продажах, і SEO оптимізатора. Не можна забувати й про SEM – пошуковий маркетинг. Разом усе це може розорити.

Але рішення все ж є. Як завжди – на стику відразу декількох напрямків. Необхідно освоїти нову професію – стати SEO маркетологом. Чи знайти SEO маркетолога, який готовий взятися за ваш проект.

Перше, що необхідно сайту, це повний аудит по SEO. Сюди входить аналіз CMS на ефективність для просування та аналіз наповненості сайту, визначення його видимості пошуковими системами й перевірка коректності редиректів, аналіз швидкості завантаження сторінок, стійкості до перенавантаження й багато що іншого.

Визначення правильних методик SEO просування на 90 % залежить від підсумків аналізу сайту.

Говорячи простіше, відповідь прихована в самому питанні. Вивчіть ситуацію, розпишіть все по поличках – і якою методикою SEO просування користуватися, відразу стане зрозуміло.

Сьогодні SEO та SEM – це чи не єдиний спосіб заявити про себе в інтернеті. Він працюватиме до тих пір, поки існує сама мережа.

Маленькі секрети якісного SEO просування

  • Поліпшення юзабіліті.
  • Увага до текстових чинників (title, description, keywords, підзаголовки h1, h2 й т. д.).
  • Правильне html-кодування.
  • Зовнішні посилання та внутрішня перелінковка.
  • Недопущення посилальних вибухів.
  • Аналіз конкурентів.
  • Повнота охоплення семантичного ядра.
  • Відсутність спаму ключових слів.
  • Збільшення статичної ваги цільових сторінок.

Сайт – це такий же товар, як і будь-який інший. І правильно подати його пошуковій системі – це вже половина успіху. Краще за усіх з цим завданням впорається саме SEO маркетолог – фахівець, що об’єднує в собі і оптимізатора текстів, і продавця товарів, і того, хто правильно розкладе їх по поличках.

Не вірте тим, хто говорить, що SEO більше не працює. Швидше за все, у їх сеошників забракло знань й немає розуміння змін. Ця техніка давно показала себе з кращого боку й зараз знаходиться на піку своєї популярності. Вона діє. Просто тепер об’єднує у собі не лише тайтли й дескріпшени, а й цілу купу маркетингових інструментів.

оптимізація та просування сайту

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити копірайтинг
На вигідних умовах

1 коментар до “SEO маркетолог – професія майбутнього

  1. Bevisible

    Цілком погоджуюсь з думкою, що SEO-маркетинг працює і це не зміниться найближчим часом! Тому ця професія перспективна і затребувана. Можуть змінюватися методи оптимізації сайтів, але хороший сеошник завжди вкурсі всіх оновлень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *