Текстовий контент має величезну перевагу перед контекстною рекламою та платою за кліки. Це пов’язано з тим, що верхня частина воронки продажів занадто дорога для платного пошуку й рідко призводить до негайних конверсій.

SEO копирайтингПорівнювати пропозиції користувачі продовжують навіть у середині воронки, й більшість так і не стають клієнтами. Рішення приймається лише в нижній частині, коли вони мають всю необхідну інформацію – тобто коли прочитали весь текст на посадочній сторінці.

Ось і виходить, що саме тексти стають джерелом конверсій, а зовсім не платна реклама. І від того, як вони написані, залежить не лише швидкість переконання, а й позиції сайту у пошуковій видачі.

Як зробити так, щоб тексти працювали?

Оптимізуйте контент під пошукові запити

Надійний спосіб покращити SEO – це привести контент у відповідність до пошукових запитів. Додавання до тексту ключових запитів робить його більш релевантним. Сторінка починає краще ранжуватися та приводить клієнтів.

Водночас оптимізація тексту ключами має бути грамотною та відображати реальний стан справ. Наприклад, можна продавати флагманські, недорогі або ультра-бюджетні смартфони – у кожному з цих випадків у тексті мають бути різні ключі, хоча, здавалося б, повинен використовуватися один і той самий: «купити смартфон». Це саме той високочастотник з верху воронки, який не здатний дати швидкі конверсії.

Замовити SEO копірайтинг

Круті тексти з ключами для пошукової оптимізації
Замовити

SEO стратегія передбачає роботу з великим списком ключів. Їх сегментують, поділяють на групи та залучають до оптимізації посадочних сторінок та статей блогу. Але для того, щоб оптимізація тексту була ефективною, підбирати потрібно правильні ключі, які відповідають товару, цільовій аудиторії та загальній маркетинговій стратегії.

Атомізуйте контент

Атомізація контенту дозволяє покращити SEO та зайняти більше місця у пошуковій видачі. Звучить незрозуміло, але насправді все набагато простіше. Це модифікація однієї й тієї інформації для різних груп цільової аудиторії – чоловіків, жінок, підлітків, бізнесменів, мандрівників, спортсменів тощо.

Один і той самий товар або послуга описуються, виходячи з очікувань таких груп, і оптимізуються відповідними ключами – низькочастинниками, уточнюючими ключами з довгим хвостом.

Якщо ви напишете один текст, це добре. Але якщо таких текстів буде десяток, і кожен із них буде заточений під певну групу клієнтів, шансів, що ви опинитеся в топі, набагато більше. Як і шансів, що текст спрацює та приведе клієнта.

Наприклад, у вас може бути одна основна сторінка (категорія або конкретний товар) і ряд статей – аналітичний огляд, порівняння з іншими товарами, інфографіка, відео, кілька коротких нотаток… Така атомізація контенту допомагає задовольнити переваги у споживанні інформації різними членами вашої аудиторії, а завдяки впровадженню НЧ ключів – допомагає вашому SEO.

Оптимізуйте старий контент

При просуванні текстами зосереджуватись потрібно не лише на новому контенті – старі статті також можуть послужити службу. Їх можна актуалізувати, додавши нову корисну інформацію.

Ваша мета завжди має полягати у тому, щоб публікувати максимально релевантний контент. Це сильно позначається на SEO. Якщо статті застаріли, вони все одно ранжуються по ключовим запитам, але через застарілу інформацію не здатні забезпечувати конверсію.

Контент має працювати. Оновлюйте його. Переконайтеся, що тексти правильно оптимізовані – у цьому випадку вони забезпечать багато клієнтів!

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

© Студія копірайтингу «Ямбус»