- ua
- ru
Для сайту потрібен контент – опис товарів і послуг, тексти на сторінки категорій, інформація про компанію й інші тексти. Найпростіше буде замовити рерайт – недорогі тексти, написані “за мотивами” вже існуючих та довівших свою ефективність. Але скільки ж коштує рерайт?
Якщо бізнес-проект ще не розкрутився, і грошей на дорогі, унікальні тексти немає, рерайт стає ідеальним рішенням ситуації. Підійде такий спосіб підготовки контенту і для тих проектів, де всього декілька співробітників – наприклад, власник бізнесу та менеджер по продажах. У них може не бути часу займатися написанням текстів самостійно, і простіше дати первинники для рерайту.
Вважається що рерайт набагато дешеве копірайтингу, оскільки тут не треба щось вигадувати або шукати потрібну інформацію – все вже є перед очима. Первинник треба буде просто переписати іншими словами. В той же час ситуація досить цікава: якщо рерайт коштує недорого, то і автор отримає небагато грошей за свою роботу, а тому за рерайтинг беруться лише автори-початківці, які просять не більше 1-2$ за тисячу знаків. Тобто супер-текста тут не буде.
Ось і виходить, що від вартості рерайту безпосередньо залежить те, який текст замовник отримає в результаті – якісний і цікавий або нечитабельний і нудний. І в результаті по факту вартість рерайту може бути як 1-2$, так і 5$, тільки в одному випадку переписуванням першоджерела займається автор-новачок, що не має досвіду написання текстів, а в другому – вже професійний райтер.
Звертаючись на біржі контенту для пошуку недорогих рерайтерів, можна зробити сайту тільки гірше – неякісні тексти відпугнуть клієнтів, а зважаючи на нерозуміння алгоритмів ранжирування текстів в пошукових системах відлякають вони також і пошукових ботів.
Ми давно переконалися, що без хорошого текстового наповнення потрапити в ТОП складно, як і переконати потенційного клієнта і замотивувати його на купівлю. Тут потрібен якісний підхід: текст має бути читабельним, цікавим та унікальним. А тому, якщо вам потрібен рерайт статей, їх тиражування або переписування іншими словами, краще всього звернутися до професійних авторів!
© Студія копірайтингу “Ямбус”