SMM та SMO – для чого потрібні і що дають

Соціальні мережі бурхливо увірвалися в наше життя й, мабуть, здавати свої позиції не збираються. Завдяки їм світ пізнає людину, а людина – світ.

SMM и SMO - что это и зачемSMM та SMO стали потужними інструментами бізнесу. Завдяки соціальним мережам скорочуються міжособистісні бар’єри, з’являються незмірні можливості спілкування з цільовою аудиторією. І все це – без значних фінансових витрат!

Соціальні мережі ідеально підходять для реклами товарів та послуг. Тут з’явилися навіть цілі напрямки – SMO та SMM, оптимізація та просування у соціальних мережах. Ці дві абревіатури досить активно використовуються серед професіоналів, але для людини, далекої від розкрутки проектів, ці терміни вимагають розшифровки.

Що таке SMO та що таке SMM

Про SMM неможливо говорити у відриві від SMO – і точно так же навпаки. Це дві частини єдиного процесу.

SМО (social media optimization) – це комплекс дій, завдяки яким кількість споживачів із соціальних мереж примножується. Однією з функцій SMO можна назвати підвищення трафіку на сайт або групу всередині соціальної мережі. Простіше кажучи, SMO – це оптимізація сайту, спрямована на утримання користувачів із соціальних мереж.

У свою чергу, SMM (social media marketing) – це поєднання маніпуляцій, сконцентрованих на просування бренду в соціальних мережах, а також налагодження взаємин з цільовими групами.

Замовити SМО для сайту
Якісна оптимізація під соціальні мережі
Замовити

У кожної соціальної мережі – фейсбук, інстаграм, лінкедін та інших – свої особливості. Універсальних рішень немає. Водночас є загальні тенденції для всіх майданчиків, дотримання яких здатне підвищити ефективність рекламної кампанії.

Насамперед слід відмовитися від спаму та прямої реклами – їх ефективність вкрай мала. Комерційна інформація має подаватися ненав’язливо та органічно.

SMM просування – це той самий медіа-маркетинг, лише з тією відмінністю, що просування відбувається у соціальних мережах, а тому тут є свої правила. По-перше, обсяг постів – він не може бути занадто великим, адже користувачі соцмереж витрачають на прочитання максимум кілька хвилин. По-друге, тут зазвичай не застосовуються епатажні заголовки – на інтерес працюють самі факти. Тобто тексти мають бути максимально інформативними та корисними, позбавлені непотрібної словесно-рекламної мішури. По-третє, велика роль приділяється візуальному контенту – ілюстраціям, фотографіям та інфографіці.

Невелика ціна SMM є одним із плюсів просування у соцмережах – зацікавити та залучити одного споживача можна за досить невелику суму, на відміну від написання SEO-статей.

Високий рівень вірусомісткості – ще одна перевага цього способу просування. Внаслідок вірусного ефекту передачі інформації просування бренду відбувається “самостійно” і досить швидко.

Ефективність SМО та SMM просування полягає також у гарній перспективі його розвитку. Так як користуються ним ще не всі (переважно малий бізнес), у великих компаній з’являється можливість без жодного суперництва вийти в ТОП. Конкурентоспроможність SMM досить висока – це дозволяє з мінімальними зусиллями отримати тисячі нових клієнтів!

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Коментарі 2
  • Відповісти 2020 Вер 28 - 12:06:30 Екатерина

    Спасибо за статью, SMM-продвижение становится все более и более популярным, поэтому стоит не только заказывать рекламу, оптимизировать сайт для органического поиска, но и двигаться в соц. сетях.

    • Відповісти 2020 Вер 28 - 13:55:57 Юлиан Клицаков

      Всё верно. Иногда продвижение в соц.сетях даёт потрясающий эффект! если что, обращайтесь – раскрутим ваш проект в facebook, Instagram!

Написати коментар