- ua
- ru
Цинізм – це мистецтво називати речі своїми іменами. Так-так, саме мистецтво, адже не кожному це по силах: хтось боїться різати правду-матку, хтось взагалі не здатний до об’єктивного оцінювання.
Аналогічна ситуація склалася і в копірайтингу. Інтернет заполоняють безглузді за своєю суттю тексти, що прославляють неякісний товар. А тим часом читачі давно втомилися від танців фразеологізмів, смислових візерунків (а точніше багнюки) епітетів і низки порівнянь. Правильний копірайтер завжди повинен називати речі своїми іменами, але як тільки він починає говорити правду, його відразу називають циніком, і його репутація падає. Хоча, на думку Бернарда Шоу, цинізм – це не що інше, як об’єктивне сприйняття реальності.
На думку провідних копірайтерів світу, в першу чергу необхідно бути професіоналом, писати «правильні» тексти й робити це знову ж таки «правильно». Ті ж копірайтери, які стелються під замовника, беззастережно виконуючи усі його забаганки, ніколи не покращать свій рейтинг і, як наслідок, свій заробіток.
Дивно, але чесні, просочені іронією й здоровим цинізмом тексти продають краще!
Якщо узагальнити, то циніками, як правило, називають патологоанатомів, що гризуть яблука під час роботи, або тих, хто, учувши запах квітів, озирається навкруги у пошуках похоронної процесії.
Копірайтер-цинік, як одного разу сказала американська письменниця Ліліан Хеллман, це людина, яка говорить правду найнеприємнішим способом, тим самим соромлячи брехунів.
Так, безумовно, такий неприємний спосіб говорити правду примушує копірайтера шукати дійсно важливі характеристики товару або послуги. Це наділяє текст правдою, від якої не відкрутитися, яка запам’ятовується й, по суті, стає ідеальною антирекламою. У трохи м’якшій формі – у вигляді легкої іронії – така правда здатна прикрасити будь-який текст!
Замовити крутий копірайтинг
Зразком цинізму можна назвати історію із вченим Віктором Гольдшмідтом. Опинившись в німецькому концтаборі – а там було багато людей науки – він з гордістю показав іншим професорам ампулу з ціанідом, прихованою на самий крайній випадок. Усі, звичайно, почали заздрити й стали натякати, що хочуть таку ж. На що Гольдшмідт відповів: «Це для професорів хімії, а ось професорам механіки досить мотузки».
Потрібен отруйний рекламний текст? Рекламні статті, які затьмарять опуси конкурентів? Телефонуйте прямо зараз – і ви дасте своєму сайту шанс опинитися в ТОП-3!
© Студія копірайтингу “Ямбус”