ВЧ, СЧ, НЧ – ключі для SEO-статей

ВЧ, СЧ, НЧ - ключи для SEO-статейУ більшості новачків та копірайтерів, що вирішили зайнятися SEO, виникає питання, що таке релевантність та частота запиту, який вплив має частотність ключа в тексті, як працює SEO, і що це взагалі таке – ключі та ключові вирази?

Частота і частотність – це два різні терміни, які не слід плутати! Частота – це кількість запитів упродовж певного проміжку часу (наприклад, за місяць), а частотність – це процентне співвідношення певного слова (ключа) до усіх інших слів у тексті. Тобто, скільки разів цей запит вживався на сторінці, в SEO статті.

Існує три категорії частоти запитів. Перша категорія – це високочастотні запити (ВЧ), друга категорія – середньочастотні запити (СЧ), і третя – це низькочастотні запити (НЧ). Якщо простіше, то усі запити розподіляються на часто уживані й не дуже, популярні й ні: такі ВЧ, СЧ і НЧ ключі можна назвати більш зрозуміло – високо-, середньо- та низькоконкурентними. А тому, почав писати SEO статтю або будь-які інші тексти для сайту, це обов’язково потрібно враховувати.

Чим частіше користувачі вводять у пошук ту чи іншу фразу або слово, тим вища конкурентність. Важлива й значущість запиту, адже якісь із ВЧ ключів можуть бути корисними для сайту, а якісь ні. Тобто, мова йде про комерційну значущість виразу.

Для визначення частоти запиту вашого сайту необхідно звернутися по допомогу до спеціальних сервісів. Наприклад, вордстат в Яндексі або AdWords у Гуглі. За допомогою цих сервісів можна легко підібрати семантичне ядро сайту й використати ці ключі при написанні SEO статті.

Це тяжка робота, й навіть якщо на вашому сайті небагато сторінок, може зайняти тиждень роботи. Не хочете збирати семантичне ядро (СЯ) сайту самостійно? Замовте підбір ключів для текстів та сторінок сайту в студії «Ямбус»!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *