Внутрішня оптимізація – основа просування сайту

Просування сайту в будь-якій пошуковій системі умовно можна розділити на два етапи – внутрішню та зовнішню оптимізацію.

На першому етапі роботи з сайтом (а в ідеалі відразу ж після його розробки) необхідно провести внутрішню оптимізацію й тільки потім переходити до роботи із зовнішніми чинниками, при цьому постійно аналізуючи та коригуючи внутрішні.

оптимизация сайта

Що включає внутрішня оптимізація сайту

Чинників дуже багато, назвемо лише основні, що грають головну роль у просуванні:

  1. Технічно «чистий і не засмічений код» сайту. Коли в процесі створення сайту розробники не прибирають зайві плагіни, залишають «тестові» частини коду й т. і., це негативно впливає на майбутнє просування.
  2. Технічні та SEO чинники – налаштування необхідних редиректів, допоміжних файлів robots і карти сайту, склеювання доменів з www і без, 404 сторінка і т. і.
  3. Швидкість завантаження сайту – дуже важливий чинник, особливо для мобільних пристроїв.
  4. Контент. Текстовий і фото контент набирають ваги з кожним роком. Якісний та корисний контент, що відповідає на запит відвідувача, «на вагу золота». Звичайно, також важливо, щоб тексти на сайті були оптимізовані під ключові запити, але це повинно бути зроблено «тонко» і не шкодити смисловій частині тексту.
  5. Грамотно складений список ключових запитів – семантичне ядро сайту.
  6. Оптимізація мета-тегів заголовків і опису кожної сторінки в цілому (title, description) і тегів h (h1–h3), а також тегів картинок (особливо це важливо тим, у кого картинки унікальні, наприклад, фото робіт інтер’єрів, меблів тощо).
  7. Організація внутрішньої правильної перелінковки між сторінками.

Зовнішня оптимізація сайту

оптимизация сайта

Зовнішня оптимізація сайту полягає в організації посилань з інших ресурсів на ваш сайт. Посилання ОБОВ’ЯЗКОВО мають бути з якісних і, бажано, з тематичних і біля тематичних ресурсів. Позитивний вплив мають природні посилання на сайт з соціальних мереж і посилання рекомендаційного характеру.

Лінк на сайт має бути розташований в тематичному тексті, це ОБОВ’ЯЗКОВИЙ момент, і сам текст має бути унікальним.

До посилальної маси треба відноситися дуже вибірково, а не ставити їх на усіх форумах, дошках оголошень і коментарях.

Як вибрати SEO студію і на що звернути увагу

Оптимізація сайту та його подальше просування займає досить багато часу, й, швидше за все, вам необхідно буде узяти фахівця в штат або знайти компанію для роботи з вашим сайтом.

При виборі компанії зверніть увагу на наступні моменти:

  1. Як швидко й якісно відбувається зворотний зв’язок з менеджером або керівництвом.
  2. Чи можуть вам надати кейси по оптимізації та просуванню. Ці кейси можуть бути з «закритими адресами сайтів», але там мають бути видні завдання, роботи, та результат «після» роботи у вигляді посилань або скрінів.
  3. Не ведіться на швидкі результати, на зразок «просування в ТОП за місяць» й т. п. Є певний алгоритм роботи, й неможливо «білими» методами потрапити в ТОП за такий термін. Хіба що тільки в найрідкісніших і взагалі не конкурентних нішах. Але за 2 місяці цілком можна побачити динаміку просування.

SEO студія Ямбус c задоволенням допоможе вам в розробці сайту, його оптимізації та просування в пошуку! Наш досвід з 2011 року у більше, ніж 10 тематиках бізнесів. Ми пропонуємо прозору звітність і комплексний підхід до вашого проекту!

© Студія «Ямбус»

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте
Написати коментар