Про те, що таке пошукова оптимізація та як просувати сайти, не цікавився хіба що ледачий. В епоху загальної інтернетизації й спрямування в онлайн-продажі якісний сайт вирішує 90 % завдань і здатний принести триразовий прибуток в порівнянні з фізичним магазином – так продавати простіше, охоплення ЦА ширше, а витрати на оренду приміщення та оплату праці персоналу й зовсім відсутні.
Рано чи пізно про необхідність роботи над ресурсом замислюється кожен вебмастер, адже розкручений сайт приносить великий прибуток. Проте велика частина статей на цю тематику безнадійно застаріла. SEO фахівці – люди зайняті, й мало хто пише детальні рекомендації, як і що робити, щоб вивести сайт в топ, і по факту усі поради з пошукової оптимізації – це старі статті 2-3-5-річної давності, що не відповідають сьогоднішнім реаліям.
Алгоритми пошукових систем відтоді істотно змінилися, і що було ефективно раніше, вже не працює.
Спеціально для тих, хто хоче отримати актуальну інформацію на поточний час, я підготував список найбільш важливих моментів пошукової оптимізації.
7 гарячих фактів про пошукове просування
Відкрита статистика Google, якій повинно приділятися максимум уваги:
- 91,6 % трафіку дістається сайтам з першої сторінки результатів пошуку.
- 2 500 знаків без пробілів – бажаний об’єм контенту на сторінці.
- 13 % пошукових запитів сформульовані як питання.
- 3 слова – оптимальна довжина пошукового запиту.
- 2/3 користувачів заходять в інтернет з мобільних пристроїв.
- 15 % нових запитів формуються щодня.
- 76,7 % користувачів йдуть з сайту через повільне завантаження.
Насправді порад, як робити оптимізацію на сайті, у Гугла багато, й вищезгаданими сімома пунктами вони не обмежуються. Хочете знати більше – читайте далі.
4 головних рекомендації, як оптимізувати сайт
Робота над поліпшенням сайту повинна відбуватися комплексно, обдумано. Необхідно виробити деяку систему, а не діяти хаотично, по настрою.
Для зручності SEO оптимізацію слід розбити на 4 ключових групи:
- Технічна сторона – це виправлення помилок в коді сайту, правильна структура розділів, відсутність дублів сторінок, швидкість завантаження, коректна карта сайту й файл robots.txt, наявність SSL-сертифікату, ЧПУ й ін.
- Mobile Frendly – з недавніх пір Google критично відноситься до сайтів без адаптації під мобільні пристрої. Зручність користувачів – надзвичайно важливий чинник, й нехтувати їм не слід.
- Контент – цінність інформації, місткість і зручність сприйняття – головні критерії сайту з топ-10.
- Посилання – якість посилань і їх різноманітність тепер набагато важливіше за їх кількість. Краще мати десять крутих посилань, ніж сотню лінків з дешевих каталогів. Важливе значення в ранжуванні має й правильна внутрішня перелінковка.
Детальніше про адаптацію під смартфони
Не так давно Google ввів алгоритм mobile-first, який дав істотну перевагу сайтам з мобільною версією. На сторінці результатів пошуку за запитом вони завжди вищі за сайти, де не думають про власників смартфонів, планшетів й інших мобільних девайсів. Саме тому опрацюванню мобільної версії варто приділяти особливу увагу – вона не менш важлива, ніж оптимізація мета тегів <tittle> і <description>.
Обов’язково перевірте свій ресурс на швидкість завантаження – чим повільніше працює сайт, тим менше трафіку ви отримуєте. Конкуренція в інтернеті величезна, й чекати зайву секунду, поки ваш сайт завантажиться й відпрацюють усі скрипти, ніхто не буде. Тож, PageSpeed Insights у допомогу.
В ході SEO оптимізації необхідно враховувати безліч параметрів – одні з них явні й лежать на поверхні, інші на перший погляд здаються незначними й при ігноруванні призводять до просідання сайту на 20–30 пунктів. Працювати над сайтом необхідно комплексно, системно – лише тоді від ваших дій буде якийсь толк.
© Студія копірайтингу “Ямбус”