- ua
- ru
Написання тексту для головної сторінки сайту – справа дуже відповідальна. Він не схожий ні на інформаційну статтю, ні на опис товару, ні навіть на рекламну статтю, хоча має схожі цілі й іноді вміщує ключі. Як же правильно писати текст на головну сторінку?
По суті, між поняттями «текст для головної сторінки» і «стаття, що надихає та продає» має стояти знак рівності. Дійсно, цей текст має давати інформацію та спонукати до дій, налаштовувати на співпрацю.
Пишеться стаття на сайт для головної сторінки за своїми правилами, й починатися вона повинна з мінімально короткого вступу. «Води» та красивих фраз тут в жодному разі бути не повинно! Лише корисна інформація, факти та стислий офер.
Правильний текст на головній сторінці завжди починається із ефективного заголовка. Як багато статей залишилися непрочитаними тільки через те, що копірайтер полінувався придумати чіпляючий заголовок й обійшовся узагальнюючою фразою! Правильно написаний заголовок (та й підзаголовки теж) для головної сторінки сайту збільшить ефективність (та головне – бажання читати далі!) у декілька разів. Статтю з заголовком із одного слова ніхто навіть відкривати не стане.
Головна мета заголовка – притягнути увагу. Користувач повинен захотіти прочитати увесь текст. Він має бути привабливим та корисним. Тобто читачеві потрібна причина, щоб залишитися на сайті, і ця причина – правильний заголовок.
Рівно стільки часу є у користувача, щоб зрозуміти, гідний цей сайт уваги, чи ні. Заголовком ми лише зацікавили його. Але найголовніша складність – попереду. Читач повинен отримати відповіді на свої питання або, як мінімум, зрозуміти, що на цьому сайті йому допоможуть.
Безумовно, вступна частина у тексті має бути. Але вона не повинна тяготити до перерахування товарів або послуг. Вступ має бути коротким, й головний акцент треба ставити на іншому: на поясненні, яку саме проблему користувача вирішує сайт. Чим займається компанія, й чим вона може допомогти.
Інформація отримана, але платити клієнт ще не згоден. Його необхідно переконати в унікальності пропонованого продукту й вигодах співпраці. Він повинен повірити. А тому аргументи мають бути місткими й переконливими.
Проте на головну сторінку сайту не варто вивалювати усю інформацію, усі послуги й усі нюанси співпраці. Тільки мінімум – проте найефективніше. Мета головної сторінки – продати не конкретний товар з певним артикулом, а всю компанію загалом.
При написанні тексту на головну сторінку сайту необхідно розуміти, що у читача перед очима не перший текст. й навіть не п’ятий. Він хоче почути те, через що залишиться на сайті. Йому потрібна лише корисна інформація, чіткі переваги без зайвих епітетів, а не прикраси та кліше на кшталт «ми найкращі».
Треба викликати довіру.
Завершити статтю на головній сторінці треба безальтернативним закликом до дії. Зробіть висновок, поясніть користувачу, навіщо він усе це читав. Підштовхніть його до потрібної дії – купити, замовити або перейти на іншу сторінку.
Не хочете заморочуватися усіма цими премудростями, й потрібен лише текст, який можна одразу публікувати на сайті? Телефонуйте до нашої студії – текст на головну сторінку буде у вас вже сьогодні!
© Студія копірайтингу «Ямбус»