- ua
- ru
Яким має бути ефективний текст для сайту? Як його писати, які художні прийоми та рекламні принципи використовувати? Як зробити так, щоб текстовий контент працював, а не просто був на сайті?
З розвитком інтернет-технологій помінялося багато що: інформація стала доступна завжди і в будь-якому об’ємі. Тисячі, десятки тисяч сайтів з різноманітним дизайном та барвистими ілюстраціями… Але головним все рівно продовжує залишатися текст.
Лише уявіть, яким був би веб-простір без текстів. Чи багато інформації можна було б отримати? Тексти – це головний та найбільш ефективний спосіб передачі інформації, й їх написання має бути якісним, адже лише так користувач отримає всі необхідні йому дані для прийняття рішення – купити, замовити чи прокоментувати… Окрім інформаційної наповненості, стаття для сайту повинна відповідати деяким критеріям, які й визначають – якісній це контент, чи ні.
Копірайтинг може бути різним, й від того, як професійно чи принаймні відповідально підійшли до написання, й залежить ефективність тексту. Отже, перед вами три головні правила написання статей для сайту:
Це основні критерії ефективного тексту для сайту, які є універсальними для усіх видів статей і рекламного контенту також. Звісно ж, з урахуванням характерних особливостей кожного з видів контенту.
Який же контент потрібен для сайту? В ідеалі це має бути професійний копірайтинг з неповторним авторським стилем. Корисний та унікальний. Лише в цьому випадку статті читатимуть, а розміщена в них інформація спонукатипе купувати чи замовляти послуги – копірайтинг здатен переконувати! Якщо ж разом із цим тексти будуть адаптовані під пошукові системи (тобто вміщатимуть популярні запити), контент вигідно позначиться на позиціях сайту в пошуковій видачі.
Обирайте якісний контент та виходьте на топ-позиції! Не хочете займатися цим самотужки? Звертайтеся до наших копірайтерів – ми допоможемо з будь-якими текстами!
© Студія копірайтингу «Ямбус»