Як текстовий контент впливає на просування сайту?

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 16 Вересня 2019

Про те, що актуальність контенту – це один з найбільш важливих чинників в просуванні, сеошники зрозуміли вже досить давно. Якщо точніше, то цей параметр став впливати на ранжування ще в 2011 році – відразу ж після оновлення алгоритму Google Freshness. SEO спеціалісти отримали знатний удар під дих, а ось копірайтери, навпаки, зуміли отримати з ситуації максимум користі.

Загалом, більше текстів – вище в позиції.

Необхідність в систематичному оновленні контенту зробила сайти більш релевантним (звісно, якщо тексти доручалися правильним копірайтерам), а ось сайти, створені на колінці й наповнені копіпастом або незв’язними обривками комерційних пропозицій, стали нестримно тонути, не в силах догодити оновленим пошуковим алгоритмам.

Як пошукові системи визначають свіжість контенту

Пошукові системи легко відрізняють старий контент від нового, піднімаючи вгору нові записи. Пріоритет завжди дістається тим сайтам, тексти на яких були викладений раніше – з банальних міркувань актуальності.

Реальні принципи роботи алгоритмів при цьому не відомі нікому. Але якщо проаналізувати сайти, що знаходяться в топі, можна визначити декілька ключових показників. Після публікації на сайті кожному запису привласнюється свій унікальний id, одним з пунктів якого стає дата публікації.

Що робити власникам сайтів

Щоб виправити ситуацію, міняти пару пропозицій чи дописати два речення у статті – не варіант. У визначенні актуальності вас легко обійдуть сайти, де копірайтери дописали не пару речень, а пару-трійку додаткових абзаців, а тому найбільш правильний варіант – це систематичне додавання на сайт нових статей.

Буде набагато краще, якщо контент буде оновлюватися якомога можна частіше, і буде просто ідеально, якщо ця частота стане вимірюватися не в місяцях і тижнях, а в днях.

Щорічно текстовий контент повинен збільшуватися мінімум на третину

Свіжість контенту автоматично піднімає рейтинг сайту, і, за статистикою, сайти, що щорічно збільшують кількість текстів на 25–30 %, частіше потрапляють в ТОП.

Не менш важливий чинник – активність відвідувачів. Якщо оновлений контент користується великою популярністю серед читачів, якщо немає відмов, якщо користувачі приділяють вивченню інформації більш тривалий час, то ваш сайт дійсно є актуальним. Завдяки подібним показникам це легко зрозуміють і пошукові системи.

Актуальність інформації в даному випадку – це не новизна, а користь інформації. Нецікавий текст ніхто довго читати не буде, а ось з дійсно корисним текстом все навпаки – під ним з’являться коментарі, починаються згадки на інших сайтах і в соцмережах, лайки, репости. Актуальна, цікава та корисна інформація завжди викликає реакцію!

Як підвищити актуальність контенту

Оновлений контент не завжди є якісним. Ви можете найняти 20 копірайтерів і щодня додавати на сайт по 40 текстів, але ваш ресурс буде як той віз, і нині там. Адже на першому місці завжди буде змістовна та корисна інформація.

Спостерігаючи за роботою пошукових систем, можна зробити висновки та встановити необхідні дії:

  1. Публікувати унікальні, змістовні та корисні тексти.
  2. Систематично (2–3 рази на тиждень) додавати новий контент.
  3. Регулярно оновлювати контент, вносити необхідні правки в раніше опубліковані статті.
  4. Писати тексти, релевантні пошуковим запитам.
  5. Працювати на підвищення соцсигналів.

І ще один нюанс, про який багато хто чомусь забуває: одним копірайтингом обходитися справа не повинна. Після публікації статті треба почати ряд дій для її реклами – зробити репости в соцмережах, форумах і на тематичних блогах. Це позитивно позначиться на залученні трафіку, що у свою чергу збільшить актуальність контенту (в усякому разі, для пошукових систем).

Хороший копірайтер – половина справи

Якісний текстовий контент – це реальна допомога в просуванні сайту. Тут важливо все – і розуміння цільової аудиторії, і вибір актуальних для ситуації маркетингових формул, і стилістика тексту, і його загальний настрій. Самостійно написати ефективний текст можуть не усі, і в цьому випадку буде логічним скористатися послугами професійного копірайтера або студії копірайтингу.

заказать копирайтинг баннер

Хороші тексти не лише вплинуть на позиції сайту в пошукових видачах, але й допоможуть наповнити сайт по-справжньому цікавою та якісною інформацією.

А ви давно оновлювали контент свого сайту? Може, якраз настала пора зробити це?

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *