Частота оновлення текстового контенту сайту стала важливим параметром просування ще в 2011 році, коли алгоритми Google були доповнені модулем Freshness. Відтоді для поліпшення ранжування необхідно частіше публікувати статті й систематично оновлювати інформацію на цільових сторінках. Такі сайти швидше опиняються в топі і довше протримаються на першій сторінці видачі, адже вони, на думку пошукової системи, більш актуальні.

З якою ж частотою необхідно оновлювати тексти на сайті? Які статті вважаються актуальними? І коли саме треба міняти контент?

Як Google визначає свіжість контенту

Достименно алгоритм цієї пошукової системи не відомий нікому, проте є ряд чинників, які легко можна перевірити експериментальним шляхом, визначивши тим самим ідеальний рецепт просування сайту в інтернеті.

  • Дата створення сторінки

До топу видачі потрапляють новостворені сторінки з новим же текстовим контентом. На думку Гугла, сайт, інформація на якому щорічно збільшується на 25–30 %, по-справжньому актуальний.

  • Частота оновлення

Актуальний контент повинен оновлюватися часто. Це означає, що вебмайстер стежить за інформацією та доповнює опублікований текст, роблячи його дійсно корисним для прочитання. Такі оновлення необхідно робити щотижня, в ідеалі – через день і навіть щодня.

  • Істотність оновлення контенту

Дописувати по парі пропозицій недостатньо – конкуренти, що додали пару абзаців, легко обійдуть вас, а тому допрацьовуйте контент, міняйте мінімум половину тексту.

  • Якість контенту

Один з найважливіших параметрів для Google. Релевантний текст зробить сторінку ціннішою. А ось нецікавий, неінформативний і нудний – навпаки, приведе до падіння позицій.

  • Поведінкові чинники

Для Google важливий не лише контент, але й реакція на нього користувачів. Адже саме поведінка читачів і є показником його користі. Якщо глибина перегляду сайту невелика, а час, проведений користувачем на сайті, близький до нуля, це пряма вказівка змінити копірайтера.

  • Збільшення числа посилань, лайків і репостів.

Згадка сторінки в соц. мережах, зростання числа посилань з інших веб-ресурсів безпосередньо говорить про актуальність контенту.

Це лише невелика частина чинників, освітлюючих цінність контенту, і визначити їх всі можна тільки в ході власних експериментів.

Як зробити контент актуальним

Найголовніше – це знайти хорошого копірайтера, який би розбирався не лише в написанні тексту, але й розумів основні принципи інтернет-маркетингу. Адже якісний текст, що надихає та продає, не схожий ні на шкільні твори, ні на реферати й дипломи, ні на газетно-журнальні статті.

Як би то не було, рецепт підтримки свіжості контенту, досить простий:

  1. Писати унікальні статті
  2. Публікувати цікаві, корисні та експертні тексти
  3. Писати релевантний пошуковим запитам матеріал
  4. Систематично оновлювати контент на 20–30 %
  5. Регулярно додавати на сайт нові сторінки
  6. Подавати соціальні сигнали, притягаючи додаткових відвідувачів
  7. Нарощувати посилальну масу

Актуальний контент здатний творити дива і оживить навіть самий занедбаний і забутий пошуковими ботами сайт.

Свіжий контент – вірний помічник у просуванні

Варто запам’ятати раз і назавжди: гроші на копірайтера – це не витрати, а інвестиції. Свіжий контент сприятливо позначиться на позиціях сайту в пошуковій видачі, а значить безпосередньо вплине і на продажі.

Погодьтеся, немає нічого кращого за сайт, який приносить прибуток! А всього лише й треба, що знайти професійного копірайтера, оновити мета-теги tittle і description, оживити тексти й не забувати їх час від часу актуалізувати. Нові клієнти, додаткові продажі та замовлення послуг гарантовані!

А у вас на сайті свіжий контент? Настав час його оновити!

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

© Студія копірайтингу «Ямбус»