Якісний текст, що надихає та продає – мрія багатьох представників бізнесу, проте переважне число сайтів мають на своїх сторінках низькопробний, іноді й зовсім нечитабельний текст.

Відбувається це звичайно через жадібність: власники сайтів вважають за краще замовляти дешевий рерайт, і в результаті відбувається банальний переказ одного й того ж тексту. Тобто ніякої оригінальності…

Назвати такий текст ефективним не можна. Максимум, що він може дати – це можливість стати «як усі», позбавити сайт індивідуальності й у результаті втратити цільову аудиторію – основу ведення будь-якого бізнесу.

Яким має бути професійний продажний текст?

Как сделать текст продающим

Основне завдання продажної (комерційної) статті зводиться до створення у читача позитивного іміджу продукту й формування у нього потреби купити або замовити. Мотивація дії при цьому може відбуватися різними способами: перерахуванням позитивних характеристик товару, акцентуванням на підвищенні статусу після купівлі, перерахуванням усіх вигод від придбання, а в деяких випадках – і критикою продукції конкурентів, хоча такий хід вважається не зовсім чесним і правильним. Як мінімум, не етичним.

Щоб написати статтю, що надихає та продає, треба не лише перерахувати усі плюси продукту, але й підібрати правильні слова, коректно визначити цільову аудиторію, придумати працездатний заклик до дії.

 Характеристики успішної статті, що продає

  • короткий та цікавий заголовок;
  • інформативний текст, що описує основні характеристики й об’єктивно розкриває позитивні сторони товару або послуги;
  • логічна, послідовна подача інформації;
  • унікальна торгова пропозиція й яскравий заклик до дії.

Окрім правильного вибору цільової аудиторії, текст, що продає, повинен мати й правильний розмір. Зазвичай він короткий, а інформація в ньому подана максимально стисло, щоб дати читачеві усю потрібну інформацію за мінімально можливий час.

Писати текст, що продає, повинен професійний копірайтер. Рерайт вже готової статті, підгляненої у конкурентів, тут категорично неприйнятний! Але навіть не в тому сенсі, що це не тактично, а в тому, що текст, що продає, має бути оптимізований під конкретний сайт, конкретний продукт і вміщувати підібрані під них пошукові запити.

замовити продажний копірайтинг

Рекламний текст має бути унікальним для пошукових систем, і запідозрити його в плагіаті не повинен жоден сервіс. Він повинен відповідати на усі можливі питання клієнта, бути приємним в прочитанні й простим в розумінні. В цьому випадку продажі стануть зростати.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3