Тексти – головна зброя сеошника, однак ефективними вони можуть бути не завжди. Особливо в тих випадках, коли з SEO просуванням копірайтер познайомився тільки-но вчора. Головна ж помилка, вірніше найбільш поширена, полягає в неправильному тлумаченні кількості та якості текстів.

Багато копірайтерів впевнені, що одного разу кількість переросте в якість. Однак тут дуже багато застережень, і скільки б статей не з’явилося на сайті, якщо вони не читабельні, не цікаві та не призначені для цільової аудиторії, навіть через десять років систематичного поповнення контенту, купувати на цьому сайті так і не стануть.

Яким має бути контент

Тексти можуть бути різними – комерційними та інформативними, цікавими та не дуже й складатися суцільно із води. В цьому й криється проблема багатьох власників сайтів, які вважають SEO оптимізаторів відвертими шарлатанами, адже після їх рекомендацій й написання на сайт сотні статей нічого так і не змінюється: кількість відвідувачів залишається незмінною, результати пошукової видачі далекі від очікуваних, а конверсія на колишньому рівні.

Причина тут тільки в одному – в копірайтері. Тобто у низькій якості опублікованого текстового контенту. Відсутність належної уваги до змісту тексту, його смислової наповненості та концептуальності призводить до плачевних результатів. Як мінімум, до втрати іміджу.

Що важливо в текстах

  • Концептуальність. Стаття повинна не тільки давати необхідну читачеві інформацію, але й відображати загальну концепцію сайту.
  • Конкурентність. Ефективність тексту буде набагато вище, якщо в ньому буде яскравий оффер, що вигідно виділить вашу комерційну пропозицію від аналогічної пропозиції конкурентів.
  • Користь. Текст повинен бути максимально корисним і цікавим. У цьому випадку він приверне більше трафіку.
  • Релевантність. Намагайтеся, щоб текст не тільки вміщував ключі, але й був релевантним, тобто щоб вписані в нього ключові фрази відповідали змісту.
  • Стилістика. Стилістично вивірений текст читати набагато приємніше. Як результат – вашу комерційну пропозицію буде сприйнято краще.
  • Правильна ЦА. Орієнтований текст повинен бути на вузьку цільову аудиторію, для якої й призначений ваш товар. Писати статтю «для усіх» неправильно – жодна з груп користувачів не сприйме її так, як потрібно.
  • Унікальність. Релевантність сайту з унікальними авторськими статтями буде набагато вищою, ніж у ресурсу з краденим контентом або поверхневим рерайтом.

Як видно, технічній унікальності тексту ми відвели останнє, сьоме місце. Безумовно, це головний фактор для пошукової системи, але є ще один – поведінковий фактор. Саме він вирішує, чи купить щось користувач, що потрапив на ваш сайт, чи замовить він щось або закриє сайт, підвищивши і без того поганий відсоток відмов.

заказать копирайтинг баннер

І пам’ятайте, коли сеошники радять додавати на сайт контент, вони мають на увазі саме такий копірайт, який відповідає приведеним вище вимогам.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3