- ua
- ru
Все, що необхідно сайту, це забійний копірайт – тексти, які викличуть довіру до рекламованого продукту або послуги й змусять купувати ще і ще. Без альтернатив.
Систематичне оновлення контенту – це, звичайно, добре, але більш правильним буде додавати на сайт правильні тексти, які пишуться не заради галочки, а для конкретної мети або дають спосіб її досягнення.
Тексти – це найпотужніша зброя, яку тільки-но придумали інтернет-маркетологи. В тандемі з правильним же візуальним рядом (дизайном сайту, ілюстраціями та інфографікою) вони проникають у мозок потенційного покупця й провертають там шестерні.
Причини наповнювати сайт статтями у кожного свої. Для когось це поява нового товару, новий вид послуги або цікава новина з життя компанії, якою хочеться поділитися. Для інших – дотримання вказівок найнятого SEO фахівця та робота з ключами.
У будь-якому з цих випадків текст (якої б якості він не був) стає в загальний стрій і готується зробити залп. Нецікавий і бездарно написаний панегерик ніколи не потрапить у ціль!
По-справжньому ефективна продажна (та й не тільки продажна) стаття подібна електричному струму, що йде від власника сайту до потенційного замовника, рухаючись по ряду кристалічних напівпровідників. При успішному подоланні умови з одного напівпровідника струм направляється до іншого. Загальна «температура» підвищується, внаслідок чого підвищується й електрична провідність. Це якщо коротко про напівпровідники.
Втім, умови застосовані і до читачів: спотикаючись об складновимовляємі конструкти, помічаючи помилки, не бачачи підзаголовків або маркованих списків або розуміючи, що текст написаний «не для нього», користувач припинить читання й піде з сайту.
Тримаючи в голові принцип роботи кристалічних напівпровідників, спроектуємо його на текст, і тоді правила написання постануть зовсім в іншому світлі – більш зрозумілими та закономірними.
Перше, що бачить читач – це заголовок статті. Саме в цю мить він вирішує, чи цікава йому ця тема і чи буде він читати далі. Прісні, не інформативні й нудні заголовки відсіють 99 зі ста читачів. Один клацне випадково.
Назва статті повинна як мінімум бути інтригуючою, інакше читати її ніхто не стане. Потрібно зачепити читача, цього без цілі не досягти!
Мабуть, найважливіший параметр вдалого тексту. Копірайтинг повинен бути цільовим – текст повинен мати конкретного одержувача, а не всіх відразу. В іншому випадку його не оцінять ні бабусі, ні молодь.
У кожному конкретному випадку копірайтер повинен звертатися у своєму посланні до вузького числа читачів. Тільки так він зможе підібрати правильні слова й ефективно описати необхідність покупки.
Справжня унікальність тексту полягає не тільки в успішній перевірці на антиплагіат, але й і в унікальності самої комерційної пропозиції. Згадаймо: перший збирає вершки! Заїжджені повтори, скопійовані в когось із конкурентів, не викликають інтересу, тоді як особливу пропозицію, характерну тільки для ваших товарів або послуг, буде почуто, що викликає непідробний інтерес.
Переходячи від одного напівпровідника до іншого, електричний імпульс легко проникне до мозочка, викликавши необхідну вам реакцію – рух курсору мишки до кнопки «купити».
Високовольтні тексти давно працюють на практиці. Якщо виконуються всі умови напівпровідників, вони б’ють некислим розрядом, вражаючи одного читача за іншим, і завадити продажу зможе хіба що бригада електриків, яка відключила підстанцію й знеструмила усе місто. Коли немає самого інтернету.
Потрібен текст на 220 Вольт? Хочете отримати надефективного копірайтера, який досконально розбирається в електриці? Замовляйте тексти в студії «Ямбус»! Наші статті працюють на напівпровідниках!
© Студія копірайтингу «Ямбус»