PR-копірайтинг не даремно має великий попит. Іноді таким текстам вдається досягти результату краще будь-якої реклами! Але дуже часто PR-копірайт плутають із рекламними статтями, позбавляючи їх заслужених лаврів.

Так в чому ж суть PR-копірайтингу?

PR-копирайтинг. Мина замедленного действия!PR-копірайт – це тексти, спрямовані на створення певного іміджу і дію на цільову аудиторію. Підходять такі тексти для компаній, персон і опису товарів. Причому імідж буває як позитивний, так і негативний, адже «чорний піар» працює з такою ж ефективністю.

Але тут є один важливий нюанс – це не реклама! У якісному PR-тексті не допустимі навіть натяки на неї: це знижує довіру читача до тексту! Тут все повинно бути підкріплено фактами або як мінімум вагомими аргументами або посиланнями на авторитетні джерела. Багато в чому це аналітика – причому вищого класу!

Яким має бути PR-копірайтинг

PR-тексти мають ряд вимог, без дотримання яких поставленої мети досягти не вийде. Передусім, PR-копірайтинг має бути грамотно написаний. Але не в тому сенсі, що не повинен містити помилок, а в тому, що тут все повинно бути подано «правильною» мовою. Тобто, мовою тієї аудиторії, на яку й націлена дія тексту. Для цього потрібне доскональне вивчення ЦА і опрацювання усіх її сегментів.

При написанні іміджевих текстів треба оперувати конкретними фактами, що не підлягають спростуванню. Все націлено на збереження довіри читачів, а, використовуючи сумнівні відомості, цю довіру не збережеш.

Важливою характеристикою іміджевого тексту можна назвати і швидкість його спрацьовування. Часто ефект від PR-копірайтингу помітний не відразу – і в цьому він схожий на NLP-програмування: прочитані слова відкладаються в підсвідомості й спрацьовують лише в потрібний момент.

Види PR-копірайтингу

Видів іміджевих текстів – величезна множина, скільки і об’єктів, яким вони присвячені або де використовуються. Ось лише деякі з них:

  • Прес-реліз. Іміджевими такі тексти стають лише за умови регулярних публікацій. Вони дійсно здатні представити предмет у вигідному світлі, але оскільки прес-релізами цікавляться тільки вузькі кола читачів, їх ефективність досить низька.
  • Інтерв’ю. Такий PR-копірайт гарний тим, що дає можливість самостійно визначити круг питань і вигідних тем. Спрацює інтерв’ю, приміром, у разі, коли його дають для презентації нових товарів і послуг.
  • Біографія. Головне завдання тексту-біографії, на відміну від чорного піару, створити позитивний образ.
  • Аналітика, експертна думка. Головна особливість цих текстів – відсутність згадки про персон або компанії. Єдиним PR-ходом тут вважається впізнанний підпис під текстом. І якщо цей текст зробив позитивний вплив на читача, автоматично виникає довіра і до його автора.
  • Рекламний текст. Може бути надрукований в газетах і журналах, розміщений в інтернеті або донесений до читача будь-яким іншим способом. Такий текст зазвичай описує ефективне рішення процесів або якихось проблем конкретною людиною, компанією або її продуктом. Він цікавий читачеві, дає нову інформацію й підштовхує до потрібних дій (купити, замовити, залишити коментар тощо).

PR-копірайтинг відрізняється відносною дешевизною свого поширення, довготривалістю дії, широкою цільовою аудиторією та високим рівнем довіри. Це означає, що PR-копірайтинг – досить потужна річ для вирішення завдань іміджевого характеру. Це міна уповільненої дії, яка спрацює в потрібний час і з потрібними людьми!

Поставимо експеримент?

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

© Студія копірайтингу «Ямбус»