Эффект каннибализации запросов

Ефект канібалізації запитів – що це таке та як оптимізувати сайт правильно

На тему методів оптимізації зламано багато шабель, в далеких же куточках інтернет-поля битви гримлять досі. Під стягами зібралися ключовики у ВЧ, СЧ і НЧ обладунках – щільними лавами вони наступають
16 Лютого 2018
0,0
0 245
Визуализация и смысл коммерческого предложения

Як презентувати послуги в інтернеті – візуалізація і зміст комерційної пропозиції

Написанням презентаційних листів повинен займатися професіонал. Чи, принаймні, робити це треба професійно. Взагалі будь-яку річ треба робити якісно, і мова йде не лише про копірайтинг. Але – про все по
16 Січня 2018
0,0
1 301
Как составить эффективный Description

Як скласти ефективний Description

Мета-тег Description використовують для створення короткого опису статті, й саме на нього в першу чергу звертають увагу пошукові боти під час індексації сторінки та створення сніпету. Говорячи простіше – сніпет
12 Січня 2018
0,0
0 155
как составить семантическое ядро сайта

Як скласти ефективне семантичне ядро сайту

Збір семантичного ядра (СЯ) – найважливіший етап просування будь-якого сайту, адже правильно підібрані ключові слова в рази підвищують ефективність рекламної кампанії, піднімаючи кількість цільових заходів. Але не це найголовніше: якісна
11 Січня 2018
0,0
2 179
Как написать правильный заголовок: SEO и SMM оптимизация

Як написати правильний заголовок: SEO і SMM оптимізація

Упевнені, що вмієте писати красиві й місткі заголовки? А чи «працюють» вони? Це – справжнє мистецтво, яким володіє небагато копірайтерів. Хороший заголовок зацікавлює з першої ж літери, примушує зупинитися, перейти та
23 Грудня 2017
0,0
0 230
CTR в копирайтинге

CTR в копірайтингу

Ви коли-небудь замислювалися, чому у конкурентів 1000 заходів на день, а у вас ледве до півсотні доходить, хоча кількість статей приблизно однакова? Хочете дізнатися секрет? Справа в CTR. Вірніше –
13 Грудня 2017
0,0
1 151
7 главных ошибок копирайтинга

7 головних помилок копірайтингу

Тексти – це головна сила сайту. Від того, ким і як вони написані, залежить і доля усього web-ресурсу – він буде невідомим чи підніметься до ТОПу пошукових систем. Чи вважаєте ви
11 Грудня 2017
0,0
1 173
NLP копирайтинг

NLP копірайтинг – текст, який змушує купувати

Вселити бажання – головне  завдання будь-якого комерційного тексту. Змусити купити, замовити, продемонструвати конкурентні переваги товару. Усе це зводиться до одного: показати, що «ми найкращі» і що «купувати в нас вигідніше
24 Листопада 2017
0,0
0 254
сео продвижение

Чи можна просувати сайт самостійно?

Лояльність пошукових систем – головна мрія будь-якого власника сайту. Але чи можна займатися просуванням самостійно, без залучення команди дорогих професійних сеошників? Немало новачків, що спробували зайнятися цим самостійно, розводять руками: начебто,
20 Листопада 2017
0,0
0 126
копирайтер фрилансер

Де замовляти тексти – в студії копірайтингу чи у фрілансера?

Питання про те, де замовляти тексти вигідніше всього – в студії копірайтингу чи у того, хто сидить де-небудь у себе вдома й попиває чай, лежачи на дивані з ноутбуком в
10 Листопада 2017
0,0
0 142
Креативный контент. Какими должны быть тексты для сайта

Креативний контент. Якими повинні бути тексти на сайті

Новинний розділ вашого нового сайту поки що без текстів? Є статті, але вони чомусь не цікаві читачам і не затримують їх довше двадцяти секунд? Швидше за все, справа в неякісному
07 Листопада 2017
0,0
0 227
Заголовок для статьи

Як скласти заголовок, який «зайде» і читачам, і пошуковим системам

Скласти цікавий заголовок, що запам’ятовується та мотивує – чи не найскладніша частина при написанні статті. Багато авторів спочатку пишуть текст, а лише потім на його основі придумують відповідний заголовок. З
01 Листопада 2017
0,0
1 395