Аналітика

Статті, кейси і велика множина цікавостей
Кращі аналітичні статті
Це потрібно знати
Як писати продажні тексти, смачні комерційні пропозиції, від яких неможливо відмовитися, цікаві описи товарів і прості інформаційні статті
Продающие заголовки в копирайтинге – 4 секрета для гарантированного привлечения клиентов

Заголовки в копірайтингу – 4 секрети для гарантованого залучення клієнтів

Заголовок – один з найважливіших параметрів комерційного тексту. Це добре підтверджує ситуація з брендовою продукцією і китайським ноунеймом. Що б не вигадували працівники підвальних фабрик, модники все одно купуватимуть Louis
06 Листопада 2019
0,0
0 42
Копирайт в XXI веке. Защита правообладателя или рудимент прошлого?

Копірайт у XXI столітті – захист правовласника чи рудимент минулого?

Захист прав володіння інформацією та використання інформаційних технологій – одна з головних причин постійних судових позовів. Інтернет щодня приголомшують гучні справи про піратство (досить згадати той же ex.ua), й іноді
05 Листопада 2019
0,0
0 27
Креативный контент. Какими должны быть тексты для сайта

Контент-стратегія – це важливо!

Бізнес-план має бути не лише у підприємця, але і у власника сайту – інтернет-магазину, новинного чи інформаційного порталу, корпоративного ресурсу й навіть у звичайного блогу. Правда, планування тут торкається не
04 Листопада 2019
0,0
0 38
Все про копірайтинг
Ще більше цікавого
Тексти - головна сила сайту, й від того, як вони написані, залежить усё!
Копирайтинг, который работает!

Копірайтинг з вишенькою

Потрібен копірайт, виконаний на найвищому рівні? Смачні комерційні тексти, опис товарів для інтернет-магазину, рекламні або інформаційні статті?  Ви не дарма потрапили на наш сайт, адже тут ви можете замовити копірайт
01 Листопада 2019
0,0
0 15
копирайтинг Ямбус

Ерзац-копірайтинг – ключі проти інформації

Головним у статті завжди має залишатися зміст. Це закон, про який, на жаль, забуває багато SEO-копірайтерів, перетворюючи свої тексти на своєрідний кавовий ерзац: запах начебто є, але на смак більше
31 Жовтня 2019
0,0
0 36
Профессиональные тексты для E-mail рассылки

Професійні тексти для E-mail розсилки

Як би часто інтернет-маркетологи не проголошували смерть E-mail розсилки, звинувачуючи її в низькопробному спамі й 99 інших смертних гріхах, такий спосіб реклами, як і раніше, працює. Звичайно ж, за однієї
29 Жовтня 2019
0,0
0 26
7 причин публиковать качественный копирайт

7 причин публікувати якісний копірайт

Тексти – головна зброя сеошника, однак ефективними вони можуть бути не завжди. Особливо в тих випадках, коли з SEO просуванням копірайтер познайомився тільки-но вчора. Головна ж помилка, вірніше найбільш поширена,
24 Жовтня 2019
0,0
0 49
Складові успіху: розвиток, мотивація, старанність

Складові успіху: розвиток, мотивація, старанність

З упевненістю можна сказати, що кожна людина хоче бути успішною. Багато людей просто не знають, як досягти успіху. Інші знають, але не використовують широко відомі поради та рекомендації. Представник IT-компанії
21 Жовтня 2019
0,0
0 2815
PR имиджевые тексты

Іміджеві тексти з конверсією в 37,5 %

PR-тексти – це серйозний помічник в просуванні бренду і безальтернативний спосіб залишатися в полі зору аудиторії. Безумовно, рекламувати себе, інформацію або власний продукт можна будь-якими текстами – новинними замітками, інформаційними
13 Жовтня 2019
0,0
0 112
технические копирайтинг

Технічні тексти – копірайтинг особливої важливості!

Технічні тексти – особлива галузь копірайтингу, писати які може не кожен райтер. Головна складність створення таких статей полягає в необхідності ідеального володіння інформацією, адже узагальнення й прикрашання тут – табу.
11 Жовтня 2019
0,0
0 50
сео копирайтинг

Куди котиться SEO копірайт?

Тенденції сучасного копірайтингу настільки швидкоплинні, що іноді розібратися в них не можуть навіть професіонали. Усю цю круговерть з тайтлами, дескріпшенами, ключовими запитами, процентним входженням і рівнями заголовків можна порівняти із
10 Жовтня 2019
0,0
0 36
фильтры гугла

Два фільтри Google, про які мало хто знає

Як просувати сайт – за допомогою контекстної реклами чи в органічному пошуку? Обрати обидва варіанти або щось одне? Будь-яке з рішень здатне викликати масу контраргументів, але якщо ви обрали Google,
09 Жовтня 2019
0,0
0 33
Фильтр «Флорида» от Google

Фільтр «Флорида» – Google завдає удару у відповідь

Google Florida Update – один з найпотужніших фільтрів цієї пошукової системи. З’явився він наприкінці 2003 року й завдав нокаутуючого удару переоптимізованим сайтам. Діє він, до досади SEO фахівців, і сьогодні,
08 Жовтня 2019
4,0
0 40
Синонимайзинг и копипаст

Фільтр Google Duplicate Content (неунікальний контент)

Неунікальний контент – явище досить поширене й свідчить не лише про порушення авторського права на текст і небажання власника сайту платити копірайтеру, але й про повне незнання алгоритмів роботи пошукових
05 Жовтня 2019
0,0
0 47
Принцип 80/20 в копирайте

Принцип 80/20 у копірайтингу

Контент – це особливий інфопродукт, який у різних ситуаціях працює по-різному. На одних сайтах можна знайти десятки статей, але в топі не буде жодної, на інших – лише декілька текстів
04 Жовтня 2019
0,0
0 26
Удобные платежи в Telegram – удобно и выгодно!

Копірайтинг з ефективністю в 2,8

Ефективність текстів буває різна, і залежить це не від ціни, а від безлічі інших чинників – досвіду копірайтера, попадання в цільову аудиторію та правильно вибраного типу текстів. Про останній пункт
03 Жовтня 2019
0,0
0 23