Аналітика

Статті, кейси і велика множина цікавостей
Кращі аналітичні статті
Це потрібно знати
Як писати продажні тексти, смачні комерційні пропозиції, від яких неможливо відмовитися, цікаві описи товарів і прості інформаційні статті
ранжирование сайтов с приоритетом мобильного

Google відкладає ранжирування сайтів з пріоритетом мобільного контенту до весни 2021 року

Співробітники компанії Google неодноразово заявляли про важливість адаптації контенту під мобільні пристрої. Зручність сприйняття інформації для користувачів так само важлива, як і сама інформація, й ідея індексування сайтів на підставі
28 Липня 2020
5,0
0 270

Page Experience – новий фактор ранжирування в Google

28 травня Google анонсував чергову зміну свого алгоритму. І хоча діяти він розпочне тільки з 2021 року, готуватися до нього треба вже зараз. Це один з тих великих апдейтів, здатних перевернути
05 Червня 2020
5,0
0 474
внутренний PR

Внутрішній PR – інструмент для взаєморозуміння

Складно представити компанію без засобів власної внутрішньої комунікації – від закритих чатів у соц. мережах і месенджерах до внутрішніх корпоративних сайтів і спеціалізованих програм «під ключ», що поєднують і планувальник,
02 Травня 2020
4,5
0 627
Все про копірайтинг
Ще більше цікавого
Тексти - головна сила сайту, й від того, як вони написані, залежить усё!

Як зібрати семантичне ядро для сайту і що для цього потібно

Семантичне ядро – це список особливих тематичних слів і фраз, які використовуються для просування сайту. На етапі розробки вони використовуються для визначення оптимальної структури сайту, посадочних сторінок і розділів. На
20 Квітня 2020
5,0
0 334
Интернет-магазин. Копирайт, рерайт или копипаст

Який контент потрібен для інтернет-магазину

Практично усі області людської діяльності переплелися з віртуальною реальністю. Найрізноманітніші індустрії – розваги, ЗМІ, реклама та бізнес – давно вже представлені в мережі. За покупками давно «ходять» в інтернет-магазини, слухають
02 Квітня 2020
3,0
0 166
SEO копирайтинг

SEO копірайтинг: від збору семантики до сильного тексту

Ми підготували цікаву навчальну статтю про те, як писати оптимізовані тексти. Тут не обов’язково бути Хемінгуеєм або Чеховим – досить просто робити все осмислено. Трішки аналізу й пояснень внутрішньої кухні
31 Березня 2020
0,0
0 410
Релевантность текста

Що таке релевантність тексту

Поняття релевантності контенту вважається одним з найважливіших в SEO копірайтингу. В той же час, хоч це слово й виглядає незрозуміло, й навіть інтуїтивно його сенс не прочитується, проте значення його
26 Березня 2020
4,0
0 610
внешнее и внутреннее продвижение

Внутрішня оптимізація – основа просування сайту

Просування сайту в будь-якій пошуковій системі умовно можна розділити на два етапи – внутрішню та зовнішню оптимізацію. На першому етапі роботи з сайтом (а в ідеалі відразу ж після його розробки)
20 Лютого 2020
0,0
0 404
SEO-оптимизация. Стоп-слова и стоп-символы

Стоп-слова та стоп-символи в SEO копірайтингу

У системі пошуку інформації існують особливі методи сортування – вони дозволяють упорядковувати дані або, іншими словами, ранжирувати їх, роблячи видачу більш ефективною. Знати ці методи повинен кожен SEO копірайтер. Що таке
18 Лютого 2020
0,0
1 412
Правильный заголовок, или Всадник без головы

Правильний заголовок в копірайтингу, або Вершник без голови

На вашому сайті багато цікавих статей, але їх ніхто не читає? Швидше за все, справа в поганому заголовку, який не відповідає назві статті й не здатний викликати навіть натяку на
17 Лютого 2020
5,0
0 281
Копирайтинг для Гомера Симпсона

Копірайтинг для Гомера Сімпсона

Власний сайт – це досить потужний інструмент продажів. Проте сам по собі він продавати не може: продають тексти та грамотно написані комерційні пропозиції. Головне тут – правильно визначити цільову аудиторію,
13 Лютого 2020
0,0
0 233
Что такое продающая статья и для чего она нужна?

Що таке комерційна стаття, і для чого вона потрібна?

Комерційна, продажна стаття – це основа будь-якого інтернет-проекту. Вона може бути прямою або завуальованою, коли пропозиція купівлі формується в голові у читача, але самих слів «купіть» чи «замовте» в тексті
09 Лютого 2020
0,0
0 251
Продающие тексты по цене бизнес-ланча!

Продажні тексти за ціною бізнес-ланча!

Всесвітня павутина – ідеальне місце для продажів. Інформація тут дуже ходовий товар, і, маючи свій сайт, можна легко використати його для реклами, заповнивши текстами з комерційною пропозицією для читачів. Рекламні оголошення
5,0
0 261
Советы копирайтеру: Как забрать клиента у своих конкурентов?

Як змусити замовника вибрати виконавцем саме вас

Копірайтинг – ідеальна зброя рекламника і разом з тим швидкий спосіб заробітку для тих, хто вміє складати слова у речення. Проте ця сфера досить конкурентна, й знайти замовника буває не
03 Лютого 2020
0,0
0 164
Где искать копирайтера

Де та як шукати копірайтера?

Від копірайтера залежить усе. Незалежно від того, на яку цільову аудиторію розрахований текст, він має бути цікавим та інтригуючим. Непохитне дотримання цього простого, але вкрай важливого правила врешті решт визначає
02 Лютого 2020
0,0
0 411
NLP-копирайтинг

NLP копірайтинг і пресупозиції

З нейролінгвістичним програмуванням свого часу познайомилось багато людей. Хтось використовував його методи для досягнення особливо важких цілей, інші – сповна відчули його дію на собі. Пік популярності НЛП припав на
31 Січня 2020
0,0
2 594