Аналітика

Чи допустимі емоції в копірайтингу?

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 19 Серпня 2019
Допустимы ли эмоции в копирайтинге?

Залучення клієнтів можна здійснювати різними методами – одні з них ефективні, інші ні. Але пора визнати: саме емоційний контент здатний допомогти бізнесу.

Не так давно до нас звернувся власник інтернет-магазину. Він витрачав на копірайтерів нечувані гроші, але позиції сайту залишалися вкрай низькими. Проаналізувавши контент, ми зрозуміли, що SEO складова текстів на висоті, а ось подання зовсім нецікаве. Безликі, порожні тексти здатні зацікавити хіба що пошукового бота, але будьте готові, що ...

Правильні статті, або Контент, який збільшить продажі в 5 разів

Автор: Юлиан Клицаков в Тексти, що надихають та продають от 17 Серпня 2019
Правильные статьи, или Контент, который увеличит продажи в 5 раз

У вас новий сайт? Зробили крутий дизайн і тепер вирішили взятися за тексти? Це саме те, що виділить вас серед конкурентів!

В інтернеті тисячі сайтів, абсолютно нецікавих для користувачів, не інформативних і не корисних. Головне завдання – перестати бути як всі, перебравшись із задвірок пошукової видачі до ТОП-5, адже сайти, чия позиція нижча, рідко коли відкривають. Що для цього треба? Публікувати виключно якісні статті й піклуватися про те, щоб інформація в текстах була дійсно корисною та ...

Психогачок: 10 способів придумати ефективний заголовок

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 16 Серпня 2019
Психокрючок: 10 способов придумать цепляющий заголовок

Складання потужного заголовка істотно підвищує рейтинг статті. Це ідеальний спосіб отримати додаткових відвідувачів, а в деяких випадках – і нових клієнтів. Особливо важливі заголовки в рекламному тексті.

Придумати їх зовсім не просто, проте деякі секрети, як зробити їх більш ефективними все ж є. Приміром, метод «психогачка». Головна його функція полягає в активації пізнавального процесу, викликанні у читача певних емоцій. Це робить текст цікавішим, а комерційну пропозицію – більш ...

УТП як запорука успіху

Автор: Юлиан Клицаков в Тексти, що надихають та продають от 16 Серпня 2019
УТП як запорука успіху

З поняттям УТП знайомі багато копірайтерів, проте не в усіх виходить написати текст, який би мав такий елемент. Що ж це таке – УТП, для чого це потрібно та як його писати?

УТП – це унікальна торгова пропозиція, що здатна вигідно представити товар або послугу. Без неї ефективність тексту буде в рази нижче, як і лояльність до компанії та її продукції. Якщо трохи спростити, це звичайний перелік особливостей і позитивних відмінностей від конкурентів, поданий в інформаційному, а не рекламному ...

Копірайт і рерайт – оптимальний контент для просування сайту

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 15 Серпня 2019

Головна складова будь-якого сайту – це грамотно написані тексти. Але які з них будуть більш ефективними – рерайт чи копірайт?

Для початку розберемося у термінах.
Рерайт текстів
Рерайтинг або рерайт, як його ще називають, пішов від слова rewriting, й означає переписування тексту. Це зміна першоджерела, подання або стилістики тексту. З'являється новий, унікальний текст, що має мало спільного із оригіналом у плані побудови речень та інколи семантики. Тобто рерайт – це переміщення лексичних ...

7 головних помилок копірайтингу

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 08 Серпня 2019
7 главных ошибок копирайтинга

Тексти – це головна сила сайту. Від того, ким і як вони написані, залежить і доля усього web-ресурсу – він буде невідомим чи підніметься до ТОПу пошукових систем. Чи вважаєте ви себе копірайтером і самі беретеся за написання текстів, чи замовляєте його фрілансерам – у будь-якому випадку досвід чужих помилок не пошкодить. А, може статися, й зробить шлях до успіху набагато коротшим.

Писати тексти можна по-різному. Хтось робить акцент на емоційність, а хтось всухом’ятку перераховує основні ...

CTR в копірайтинзі

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 07 Серпня 2019
CTR в копирайтинге

Ви коли-небудь замислювалися, чому у конкурентів 1000 заходів на день, а у вас ледве до півсотні доходить, хоча кількість статей приблизно однакова? Хочете дізнатися секрет? Справа в CTR. Вірніше – в поганій клікабельності ваших текстів.

Здавалося б, при чому тут CTR до копірайтингу, адже це ніби як єпархія сеошників і воїнів контекстної реклами: відношення числа кліків, відсоток показів й таке інше... Проте в копірайтинзі не все таке чорно-біле, як здається на перший погляд, і, як і ...

Як написати текст для Landing Page? Переконливість на межі реклами

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 06 Серпня 2019
Как написать текст для Лендинга

Текст – головний секрет ефективного Landing Page. Саме так. Не дизайн, а текст. Не розумієте, чому? Тоді читайте далі.

Візуалізація тексту давно стала трендом десятиліття. У випадку з Landing Page це особливо помітно – круті односторінкові сайти хоча й не є лідерами в органіці, але здатні перехопити усю цільову аудиторію. При чому ж тут тексти? А ось при чому.
Landing Page присвячена одній ідеї, послузі, продукту
Лендінг – це презентація основної ідеї за допомогою декількох слів. Яскравих, ...

Що дасть SEO оптимізація контенту

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 04 Серпня 2019

Оптимізація тексту під пошукові системи – справа непроста. Необхідно знати багато тонкощів і нюансів, щоб при пошуковому запиті користувач побачив текст в числі перших. Але воно того варто.

Звичайно ж, є спеціальні ресурси і програми для збору ключів. Але, погодьтеся, без знання основних принципів написання такої SEO статті ніякі програми копірайтеру не зможуть допомогти.

Перше, що принципово важливе для користувачів і пошукових систем – це якість контенту. Його користь. Тобто головне ...