Аналітика

Де та як шукати копірайтера?

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 02 Лютого 2020
Где искать копирайтера

Від копірайтера залежить усе. Незалежно від того, на яку цільову аудиторію розрахований текст, він має бути цікавим та інтригуючим. Непохитне дотримання цього простого, але вкрай важливого правила врешті решт визначає результативність написаної статті, роблячи її комерційно спрямованою або іншими словами – успішною.

Стаття повинна чіпляти за живе, давати по-справжньому корисну інформацію й не відпускати до останньої крапки. І хоча написана вона має бути чітко, проте, повинна залишати деяке ...

NLP копірайтинг і пресупозиції

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 31 Січня 2020
NLP-копирайтинг

З нейролінгвістичним програмуванням свого часу познайомилось багато людей. Хтось використовував його методи для досягнення особливо важких цілей, інші – сповна відчули його дію на собі. Пік популярності НЛП припав на 90-ті роки, і вважається, що розроблялися ці методи практичної психології для ефективної взаємодії продавця зі своїми клієнтами – щоб переконати їх і, врешті-решт, змусити купити пропонований товар.

Дивно, але NLP прекрасно підходить і для копірайтингу!

Актуальність такого ...

Для чого потрібен SEO аудит?

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 23 Січня 2020
SEO аудит. Что как и для чего?

Потрапити в ТОП-3 може не кожен сайт. Існує безліч параметрів, по яких пошукові системи оцінюють сторінки й ранжирують їх по пошукових запитах. Тут потрібна детальна діагностика сайту на присутність помилок, які заважають його просуванню й не дають потрапити на перші рядки видачі – професійний SEO аудит!

Багато хто зводить його до аналізу текстів на наявність і щільність ключів. У окремому випадку – до аналізу внутрішньої перелінковки й мета-даних. Проте лише цим SEO аналіз сайту не ...

Як зробити, щоб текст продавав

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 21 Січня 2020
Текст будет продавать, если...

Якісний текст, що надихає та продає – мрія багатьох представників бізнесу, проте переважне число сайтів мають на своїх сторінках низькопробний, іноді й зовсім нечитабельний текст. Відбувається це звичайно через жадібність: власники сайтів вважають за краще замовляти дешевий рерайт, і в результаті відбувається банальний переказ одного й того ж тексту. Тобто ніякої оригінальності…

Назвати такий текст ефективним не можна. Максимум, що він може дати – це можливість стати «як усі», позбавити сайт ...

Цинізм в копірайтингу?

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 21 Січня 2020
Цинизм в копирайтинге?

Цинізм – це мистецтво називати речі своїми іменами. Так-так, саме мистецтво, адже не кожному це по силах: хтось боїться різати правду-матку, хтось взагалі не здатний до об’єктивного оцінювання.

Аналогічна ситуація склалася і в копірайтингу. Інтернет заполоняють безглузді за своєю суттю тексти, що прославляють неякісний товар. А тим часом читачі давно втомилися від танців фразеологізмів, смислових візерунків (а точніше багнюки) епітетів і низки порівнянь. Правильний копірайтер завжди повинен ...

LSI – копірайтинг з найвищим пріоритетом!

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 19 Січня 2020
LSI копирайтинг

Часи бездумного SEO відходять в минуле. Ні-ні, справа не в поганій ефективності, просто замість оптимізації тексту десятком ключів в максимальному входженні популярнішою стає інша технологія – LSI.

Що ж це таке і що означає написати статтю по LSI технології?

Все насправді досить просто: за допомогою такої технології копірайтери можуть створювати більш релевантні тексти, ніж при написанні звичайної сео статті. Тепер розберемо все детальніше.
Що таке LSI текст?
LSI розшифровується за ...

Рівні сприйняття в копірайтингу

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 15 Січня 2020
Уровни восприятия в копирайтинге

Текст має декілька рівнів сприйняття – про це має знати кожен копірайтер, й літери, що складаються в слова та речення, це лише вершина айсберга. Його підводна частина, якої не видно з першого погляду, несе не менше смислове навантаження.

Які ж рівні сприйняття існують в копірайтингу?
Перший рівень – це сам текст
Це інформація, яку отримує людина, читаючи сам текст. Успішність статті залежить від рівня самого копірайтера: його вміння поводитися зі словами, нанизувати їх на нитку оповідання, ...

10 правил копірайту

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 11 Січня 2020
10 правил копирайта

Усе наше життя пронизане інформацією, яку ми отримуємо з книг, телебачення, інтернету та при спілкуванні. Манера мови, її швидкість, тембр і інтонація має велике значення в житті. Але як саме відбувається отримання інформації та що на це впливає?

Тут важливий лише текст.

Віртуальне спілкування позбавлене тих характеристик розмови, на які ми звертаємо увагу в повсякденному житті. Сюди можна зарахувати все те ж: інтонацію, тембр, швидкість й так далі.  Їх функцію бере на себе текст та його ...

Як навчитися копірайтингу з нуля?

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 09 Січня 2020
научитсья копирайтингу

Написання текстів на замовлення – особливий вид послуг, який буде популярний до тих пір, поки потрібна реклама, а без неї, як відомо, ніякої торгівлі не буде. Ось і виходить, що копірайтинг не просто актуальний, але й знаходиться на вістрі комерційної діяльності, й уміння писати статті – прекрасний спосіб стабільного заробітку.

Копірайтинг – сфера, де дійсно можна непогано заробляти. В середньому навіть автор-новачок може отримувати близько 10 євро на день, а при достатній завзятості й ...