Аналітика

Справжнє призначення SEO, про яке мало хто знає

Автор: Юлиан Клицаков в Оптимізація тексту от 09 Вересня 2019
SEO тексты, которые действительно работают

На тему SEO копірайтингу вже було немало баталій. Яке сео краще – з досконально вирахуваним відсотком входження ключів або з непомітними LSI фразами? На три тисячі знаків чи на п’ять? Виділяти ключі жирним чи ні? ВЧ ключ ставити в першому абзаці, а НЧ в середині? Збирати семантичне ядро з пошукової видачі чи придумувати самостійно?

Усе це не грає
жодної ролі, адже важливе зовсім інше:

Використовувати
правдивий офферВирішити
«біль» клієнта тут і заразНадати
якісну та корисну інформацію

...

Емоціональний копірайтинг про світ художньої фотографії

Автор: Юлиан Клицаков в Портфоліо от 06 Вересня 2019
Эмоциональный копирайтинг фото

В маркетингу існує ряд випадків, коли не можна говорити слова на кшталт «купити», «ціна» й їм подібні, адже це призведе до зворотного ефекту. Набагато правильніше не пропонувати, а викликати бажання купити.

Створюючи особливу атмосферу, текст формує необхідність в залученні, зачіпає струни душі – й після цього клієнт сам проситиме продати йому товар, адже без нього йому просто не жити!

Перед вами – приклад емоційного копірайтингу, присвяченого світу художньої фотографії. Текст став ...

Копірайтинг на замовлення: тексти, які зроблять конкурентів!

Автор: Юлиан Клицаков в Тексти, що надихають та продають от 03 Вересня 2019
Копирайтинг на заказ: тексты, которые сделают конкурентов!

Потрібен ідеальний контент, орієнтований під певну цільову аудиторію (ЦА)? Текст на головну сторінку або в основні розділи сайту? Рекламна стаття на зовнішній ресурс? Комерційна пропозиція для важливого клієнта? У будь-якому з цих випадків текстовий контент має бути максимально якісним, адже це обличчя компанії та складова частина її іміджу.

Студія копірайтингу «Ямбус» пропонує тексти на замовлення на будь-яку тематику – інформаційні, рекламні, іміджеві, супровідні тексти до відеороликів, ...

SEO копірайтинг – це командна робота!

Автор: Юлиан Клицаков в Оптимізація тексту от 02 Вересня 2019
SEO-копирайтинг – командная работа!

Дивно, але за допомогою звичайного контент-маркетингу можна легко вивести сайт до топу пошукових систем, зробити його відомішим, відвідуваним і отримати неабиякий прибуток. SEO статті дійсно багато що означають, проте правильно їх писати вміє не кожний копірайтер.
Як же працювати над сайтом – зібрати команду, писати якісні сео статті й просувати їх? Ми хочемо поділитися своїм досвідом у написанні оптимізованого копірайтингу й дати декілька практичних порад. Отже, поїхали!

Як зібрати команду ...

Дескриптор в копірайтингу – прості рецепти бізнес-текстів

Автор: Юлиан Клицаков в Тексти, що надихають та продають от 29 Серпня 2019
Дескриптор в копирайтинге

Подача інформації важлива не менше, ніж сама інформація. Вона має бути повною, вичерпною та корисною. Багато копірайтерів обмежуються лише маркетинговими формулами, забуваючи, що текст – це не стільки реклама, скільки комерційна пропозиція, й побудована вона повинна бути зовсім інакше, ніж рекламна стаття.

Найголовніше у будь-якому комерційному посланні – це сенс. На який сайт потрапив користувач? Що за текст перед ним? Що пропонує компанія? І яка вигода врешті-решт чекає покупця? Для ...

Копірайтинг на службі інтернет-маркетингу, або Як за допомогою текстів збільшити продажі в 5 разів

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 27 Серпня 2019

У 2016 році у світі налічувалося близько 600 млн сайтів, до 1 січня 2019 їх було вже понад 1,946 млрд, і велика половина з них – комерційні: магазини, корпоративні сайти та рекламні лендінги. Вирватися на перші позиції стає все складніше, але в той же час досить просто, якщо знати один невеликий секрет.

Але перед цим трохи офіційної статистики. З кожним роком телевізійна реклама (не кажучи вже про звичайні листівки та буклети) здає свої позиції. І якщо в 2018 році її доходність склала 2,5 %, ...

Конкуренти не сплять – роботу над сайтом треба продовжувати!

Автор: Юлиан Клицаков в Сайтобудівництво от 25 Серпня 2019
работу над сайтом нужно продолжать

Просування в Google пов’язане з багатьма труднощами – це і якість контенту, і повнота інформації, і наявність правильних ключових слів, тобто релевантність тексту. Не меншу увагу гугловскі алгоритми приділяють і дизайну – в тому числі наявності мобільної версії сайту, адже, за статистикою останніх років, переходи з десктопних версій нестримно скорочуються.

Адаптивність і мобільність сайтів – значимий чинник ранжирування в Google. Після введення параметра mobile friendly багато ресурсів ...

Символіка кольору в бізнес-рекламі

Автор: Анна Дарада в Рекламні техніки от 23 Серпня 2019
Символика цвета в бизнес-рекламе

Чи знаєте ви, що у кожного кольору – своє значення та символіка? Ні? Тоді скоріше знімайте рожеві окуляри: ваш бізнес під загрозою банкрутства!

Символізм кольору має давню історію. Ще за первісних часів люди вклали в нього особливий сенс. Сприйняття кольору відбилося в міфах і казках практично усіх народів. Яскраво трактуються кольори і в релігійних повчаннях: біле одіяння діви Марії, блакитна шкіра Шиви, чорні долоні богині полювання Артеміди. У кожному випадку колір має глибокий символізм. ...

Копірайтинг на замовлення – все, що треба знати про тексти

Автор: Юлиан Клицаков в Тексти, що надихають та продають от 20 Серпня 2019
Копирайтинг на заказ – всё, что нужно знать про тексты

Для чого на сайті потрібні тексти, чому їх треба замовляти у професійного копірайтера, а не писати самостійно? Скільки повинні коштувати статті та чому оптимізовані тексти обходяться дорожче ніж звичайні?

Перефразовуючи знамените прислів’я – текст усьому голова. І це дійсно так: саме текст дає користувачеві необхідну для ухвалення рішення інформацію, а зовсім не дизайн сайту чи ціна товару, будь вона хоч тричі вигідною. Кращу конверсію забезпечують ретельно продумані інформаційні тексти, ...