- ua
- ru
Зробити текст цікавим, мотивуючим і по-справжньому ефективним досить просто – для цього треба використовувати ключові слова, і вписувати їх так, щоб вони допомагали користувачеві приймати необхідне рішення, а не тільки допомагали в SEO.
Правил використання ключів у копірайтингу – чимало. Найголовніше – це використання правильних слів і фраз, підібраних під конкретну сторінку, а не узятих “з голови”, просто тому, що так захотілося. SEO копірайтинг працюватиме тільки у тому випадку, якщо ключові слова вжиті до місця і не перетинаються з ключами на інших сторінках. В цьому випадку необхідно скласти семантичне ядро, де опрацьовується кожна сторінка сайту.
Взагалі ж використання ключів в копірайтингу потрібно для того, щоб зробити сторінку більш релевантною призначеному для користувача запиту. Якщо ключевики розставлені правильно, пошукова система проковтне наживку й стане краще ранжирувати сторінку.
Вважається, що більшість з них мають бути спожиті в першій частині статті, в ідеалі – в перших абзацах. Це своєрідний приціл для пошукової системи, що допомагає їй зрозуміти, що стаття важлива, і вже з перших рядків тут беруть бика за рога, дають користувачеві максимум корисної інформації, яка йому потрібна.
Отже, найважливіші ключі повинні розташовуватися на початку тексту. Зазвичай це высокочастотники. Низькочастотні запити повинні йти нижче. Тобто, чим важливіше ключ, тим вище він має бути.
Багато вебмайстрів вважають, що копірайтинг з ключами пишеться виключно для пошукової системи. Звичайна ж людина, відкривши таку сторінку, буде неприємно здивована її нечитабельністю: занадто велика щільність ключів зробить статтю справжнім мінним полем.
Це не зовсім так. Якщо до питання оптимізації тексту ключами підійти правильно, читач навіть не помітить ключів!
А ось найголовніше правило продажного копірайтингу: текст повинен писатися не для пошукової системи, а для людини. Саме вона замовлятиме послугу й купуватиме товар, а не пошуковий робот. А це означає, що ключі в статті треба вживати так, щоб вони не лише не викликали у читача негативних почуттів, але й підвищували лояльність. Завдання на перший погляд важке.
Як цього досягти? Необхідно органічно розподілити ключі по тексту, щоб не було ні “порожніх” місць, ні “мінних полів”. По-друге, обмежитися в самих ключовиках: нехай їх буде геть мало, але вони будуть працювати. По-третє, писати статтю й додавати в неї ключі повинні різні люди. Адже у більшості випадків копірайтер нічого не розуміє в маркетингу і продажах, а сеошник навряд чи має високий літературний хист.
Досить часто копірайтери виділяють ключі жирним, щоб вони відразу ж привертали до себе увагу. Спонукання, звичайно ж, благородні. А тепер уявимо, що десь в статті знаходиться ключ на кшталт “копірайтинг ціна”. Досить хороший і працездатний ключ. Проте з відмінками явно не дружить. Логічно, що правильний варіант – це “ціна на копірайт” або навіть “вартість копірайтинга”. Але якщо написати по-людськи, ефективність ключа впаде вдвічі. Тобто усувати “помилку” тут ніяк не можна.
А тепер уявимо, що відбувається, якщо читач бачить таке в тексті? Правильно, закриває вкладку. Ну, кому, питається, хочеться читати статтю, написану з помилками!
Але це усе лірика. Алгоритм пошукової системи давно змінився. І якщо раніше копірайтери були вимушені виділяти ключі тегами <br> чи <strong>, те тепер усе це не працює, і при визначенні релевантних сторінок пошуковий робот керується зовсім іншими параметрами.
Копірайтинг повинен продавати, а не бути річчю в собі. Це найважливіший аспект, що підібрався до якісної статті, напевно, щонайближче. Вдмінювати і правда варто, адже читатися текст повинен добре, оскільки поведінкові чинники завжди мають бути на першому місці. Складні ключові конструкції на зразок “замовити копірайтинг Київ недорого” необхідно обходити стороною і вписувати нормальні, читабельні фрази, зрозумілі та природні.
Для пошукового робота важливі ключі, для людини – сенс. І хоча на просторах інтернету працюють зовсім інші правила, і щоб потрапити в ТОП, їх треба дотримуватися, але читабельність тексту грає не менш важливу роль, і саме людина врешті-решт приймає рішення. А тому – на сайті треба публікувати читабельні, цікаві та корисні статті, оптимізовані під просування.
Копірайтинг з ключами – це корисний інструмент, просто його треба застосовувати правильно!
© Студія копірайтингу “Ямбус”