Що таке ключі в копірайтингу, як їх правильно вписувати в текст і навіщо вони взагалі потрібні? Як вони впливають на ранжування за пошуковими запитами?

Копирайтеру на заметку: как правильно работать с ключами

Писати тексти можна по-різному – вдумливо і не дуже, для всіх або для вузького кола читачів, для інформування чи просування по пошукових запитах. Останній варіант і стане темою сьогоднішньої статті.

Багато копірайтерів вважають, що єдиним способом зробити статтю ефективною стає додавання в неї популярних ключових слів і фраз. Це справді так, але тільки в тому випадку, якщо все робити за правилами, а не “чим більше, тим краще”.

Добре, коли ТЗ на копірайтинг видає SEO фахівець, провівши попередній аналіз пошукової видачі, зібравши семантичне ядро ​​та розділивши його на кластери. Однак у разі, коли замовник заощаджує, вся робота лягає на плечі копірайтера. Ні, робити за сеошника його роботу, звичайно ж, не потрібно, але знати основні правила роботи з ключами зобов’язаний кожен автор.

Отже, ось декілька порад, як правильно вписувати в текст SEO ключі і не загубити всю статтю.

Замовити крутий копірайтинг

Продажні тексти з високою конверсією
Замовити

Додавати ключі в текст можна по-різному. Можна просто робити те, що вимагає замовник. Навіть якщо це неправильно. Якщо він не готовий до діалогу, бог з ним – зробили та забули. Ми ж говоримо про правильний спосіб впровадження в текст ключів, коли стаття дійсно стає інструментом залучення пошукового трафіку.

Пам’ятка для копірайтера – 9 способів вписування ключів у текст

Ключі в тексті можуть зустрічатися в різному вигляді – у прямому і розбавленому, морфологічному і зворотному входженні, з “помилками” і “опечатками”, але – про все по порядку.

Перед вами кілька способів, як можна вписувати ключі.

1. Пряме входження

Стандартний варіант використання ключових слів, що не передбачає жодних видозмін. Ключі вписуються в тому вигляді, як вони є – без жодної зміни. Наприклад, «замовити копірайтинг з ключами».

Якщо ключ не надто хитромудрий, вписати його в речення буде просто: «Замовити копірайтинг з ключами набагато простіше, ніж писати все самому».

2. Синонімічне входження

Прекрасний приклад правильної оптимізації тексту, коли стаття наповнюється не тільки ключами в прямому входженні, але й їх синонімами, евфемізмами, абревіатурами та скороченнями. Наприклад, ключ «замовити копірайтинг з ключами» можна замінити на «замовити SEO текст». Це практично одне й те саме.

3. Пряме входження з додаванням розділових знаків

У випадку триповерхового ключа – чи не єдиний спосіб вписати його, щоб не змушувати читача спотикатися. Наприклад, ключовик «замовити копірайтинг з ключами недорого в Україні» можна розділити на дві частини: «Ви витратите досить велику суму, щоб замовити копірайтинг з ключами – недорого в Україні можна купити хіба що шкільний твір».

Цілком собі спосіб, коли необхідно працювати з ключовими словами з довгим хвостом, або, як їх ще називають, низькочастотниками.

4. Пряме входження з англомовною розкладкою

По-науковому такий метод називається обфускацією і свого часу він був надзвичайно популярним. Візуально такі слова нічим не відрізняються від звичайних, насправді ж вони написані різними символами. 3 (трійка) замість “З”, латинська “a” (ей) замість української “а”, “0” (нуль) замість “о”…

Порівняйте, у першому випадку українською, у другому – з підставними символами: «Замовити» – «3ам0вити». Майже ідентично і з першого погляду непомітно. А тепер увага – подібний спосіб давно зжив себе і сьогодні жорстоко карається пошуковими системами. А тому – нізащо не використовуємо!

5. Розбавлене входження

Без перебільшення, бездоганний варіант! І з погляду природності тексту, і з погляду самих копірайтерів – вписувати такі ключі максимально зручно. Крім того, це дає можливість видозмінювати запити, якщо вони виглядають надто страшно.

Наприклад, ключ “копірайт з ключами ціна” можна вписати в розведеному вигляді практично непомітно, додавши прийменник і трохи видозмінивши фразу: “На копірайт з ключами невисока ціна, тому можна отримати багато корисного контенту”.

Цей метод має ще один плюс: завдяки розбавленому входженню пошукові системи вважають текст менш спамним і ранжують його набагато краще.

6. Морфологічне входження

Такий спосіб пропонує ще більшу варіативність, адже ключовою фразою можна крутити, як заманеться – наприклад змінюючи за відмінами. Беремо ту ж фразу «замовити копірайтинг з ключами» і отримуємо цілком природне речення: «Замовляючи копірайтинг з низькочастотними ключовими словами, можна недорого просунутися у видачі за десятками різних запитів».

До речі, чудовий варіант, коли високочастотники захопили багаті компанії, з якими складно боротися.

7. Ключі у зворотному входженні

Досить хитрий метод, що має на увазі перестановку слів у ключовій фразі. Якщо слів більше двох, вони перестановлюються за правилом стійкості. Тобто у найбільш читальному вигляді.

Наприклад, ключ “SEO стаття недорого” можна легко трансформувати в “недорога SEO стаття”. Слова ті ж, сенс той самий, всі задоволені.

8. Ключі «з помилками» та «похибками»

Насправді, жодної помилки ніде немає. У класичному (орфографічному) розумінні вона, звичайно ж, є, але вважати помилкою те, що приносить користь, буде… помилкою.

Ось простий приклад: «замовити сео статтю» та «замовити SEO статтю». Звучить однаково, хоча в першому випадку явна помилка, але через те, що обидві фрази вбивають у пошуку приблизно з однаковою частотою, гріх не скористатися. Обидва ключі здатні генерувати неабиякий пошуковий трафік.

9. LSI-ключі

Одна з останніх тенденцій, що була підхоплена копірайтерами по всьому світу. І, між іншим, одна з найдієвіших.

Зміна алгоритму роботи пошукових систем і орієнтація на корисність тексту призводить до того, що переспамлені ключами сторінки знижуються в рейтингу, а на їхнє місце приходить більш релевантний контент з асоціативним семантичним ядром.

Наприклад, стаття оптимізується під обладнання для пивоварні. LSI ключів тут може бути безліч: «рецепти пива», «пінта», «солод», «крафтове», «пляшка», «темне», «кег», «портер», «розливне» тощо. Головний сенс всього цього – зробити текст в очах пошукової системи насиченим тематичними та навколотематичними словами. Саме такий текст і варто буде видавати користувачам. Адже як зазвичай відбувається – копірайтер швиденько варганить якийсь-такийсь текст, вписує в нього 10-15 ключів у прямому входженні – і готово. Релевантність у тексту ніяка.

Професійний копірайтер повинен знати, що вписувати пошукові запити можна по-різному. Але повинен він знати і те, навіщо це потрібно робити. Тільки розуміючи сенс своїх дій, можна написати по-справжньому ефективну статтю, яка обов’язково потрапить в ТОП.

Вдалих ключів!

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

© Студія копірайтингу “Ямбус”