- ua
- ru
Власний сайт – це досить потужний інструмент продажів. Проте сам по собі він продавати не може: продають тексти та грамотно написані комерційні пропозиції. Головне тут – правильно визначити цільову аудиторію, для якої призначені товари. Але є й інший секрет.
Власників сайтів мріють, щоб на їх ресурс заходило якомога більше покупців, щоб вони, не вагаючись, купували та залишали цікаві, високохудожні відгуки під придбаними товарами. Чекаючи на таку ситуацію, власники сайтів публікують відповідні тексти – літературні, з класичними нотками, призначені для ерудованих, високоінтелектуальних людей. Але це помилка.
Спрацюють такі тексти лише в невеликому числі випадків. Хоча б тому, що інтелектуалів серед покупців в процентному співвідношенні не так вже й багато. Та й відгуки залишають не так часто.
Більшість із них хочуть абсолютно іншого: зрозуміти, чому вони повинні купувати саме тут, як заощадити і як за допомогою такої купівлі стати крутіше, виглядати модніше, стильніше та сучасніше. Тобто переважна більшість потенційних покупців – це такі собі Гомери Сімпсони з шизанутого американського мультсеріалу.
Гомер Сімпсон, так само відомий як Power Max – батько сімейства Сімпсонів. У нього надмірна вага, він ледачий і неосвічений. Його поведінка у багатьох епізодах мультсеріалу часто безглузда, абсурдна, егоїстична, небезпечна, незграбна й просто ідіотська. Одного разу він провів експеримент по засовуванню 15 олівців до свого носа. В результаті один із них потрапив в мозок, цим і пояснюється низький рівень інтелекту Сімпсона. Але хоча багато людей і вважають його тупим, час від часу Гомер поводиться як люблячий чоловік і дбайливий батько.
Але ж до чого тут копірайтинг? Усе просто. Писати тексти, що продають, не так вже й складно: для цього не треба бути професійним літератором або копірайтером з десятирічним досвідом роботи. Визначте цільову аудиторію правильно, пишіть простіше, пояснюйте, розжовуйте – і в результаті на вашому сайті з’являться працюючі тексти, які дійсно здатні зацікавити.
Ще раз зауважимо: тексти мають бути простими та зрозумілими навіть такому собі Гомеру Сімпмсону. Проте не думайте, що якщо ваша цільова аудиторія – Гомер Сімпсон, то й тексти мають бути «безглуздими». Простими – так, але не безглуздими. Віднесіться до своїх читачів шанобливо, і тільки тоді з випадкових відвідувачів вони перетворяться на постійних покупців.
© Студія копірайтингу «Ямбус»