- ua
- ru
Споконвіку люди дотримуються погоджених законів: спійманого злодія карають. В інтернеті ж плагіаторів і піратів – людей, які крадуть контент з інших сайтів і приписують собі – упіймати за руку куди складніше, а іноді й зовсім неможливо.
Благо, розвиток технологій дійшов до рівня роботизованих пошукових систем, які автоматично відшукують й виключають з індексу сайти та сторінки із скопійованими, неунікальними текстами. Так що очевидний тільки один вихід – якщо ви хочете, щоб ваш сайт не загубився у всесвітній павутині й не був песимізований провідними пошуковими системами, вам потрібна унікальна підбірка текстового контенту.
Не претендуєте на ексклюзивність, але в той же час хочете донести до потенційних покупців усю вигоду придбання вашого товару й заощадити на наповненні сайту текстами, що продають? В цьому випадку кращого рішення, ніж рерайтинг статей не знайти! Як говориться, і вовки ситі, й вівці цілі. Ніхто не звинуватить вас у плагіаті, а сайт отримає необхідний контент.
Рерайтинг по-простому – це переписування тексту з деякими видозмінами. Досвідчений рерайтер зможе переписати статтю так, що її сенс збережеться, але виглядати вона буде абсолютно інакше, й пошукова система визнає її унікальною.
Деякі власники сайтів, намагаючись заощадити, користуються автоматичними синонімізаторами, проте це не завжди призводить до доброго результату: у результаті може вийти абсолютно нечитабельний текст, відразливий навіть для самих нерозбірливих покупців. Інші ж усвідомлено вдаються до послуг спеціалистів-рерайтерів і в результаті отримують унікальний, осмислений і цікавий текст.
Дивно, але іноді украй складно зрозуміти, де закінчується рерайт і починається копірайт. Беручись за рерайтинг, професіонал не лише міняє структуру пропозицій, уникалізовуючи тим самим текст, але й аналізує його, доповнюючи новими даними, а іноді повністю змінюючи сенс першоджерела. У результаті виходить щось нове, а тому рерайтинг не можна назвати чисто технічною роботою – це творчий процес, вартість якого може бути не меншою, ніж ціна самого товару чи послуги.
© Студія копірайтингу «Ямбус»