- ua
- ru
SEO статті можуть бути різними. Але справа тут не в їх якості, а в технології написання, ключах. Саме вони стають рушійною силою статті й забезпечують успіх. Особливо, якщо вони підібрані правильно.
Рішення замовити SEO копірайтинг серед українських власників сайтів не дуже популярне. Багато з них вважають за краще замовляти звичайний копірайт, адже SEO – це щось химерне, незрозуміле й тому непотрібне. Тим паче за це треба платити вдвічі більше. Між тим саме SEO можна назвати основною причиною попадання сайту до топ-10.
Якою ж має бути ідеальна SEO стаття?
Техніка створення довгих ключових фраз має ряд переваг. З їх допомогою можна добитися підвищення відвідуваності сайту в десятки разів
Більшість сьогоднішніх пошукових запитів – це короткі питальні фрази. Інколи – навіть одне-єдине слово. Наприклад, якщо власник сайту продає дивани, то саме це слово і стає основним ключем сайту. Добре, якщо хоча б «купити» та «ціна» додадуться.
Такі ключі називають високочастотними, тобто найпоширенішими, найпопулярнішими. І просуватися по ним вкрай складно. Вміщуючи їх в SEO статтю, ніяких змін ви в більшості випадків не помітите.
Змінити ситуацію на краще зможуть лише середньо- та низькочастотні ключі. Вони менш популярні, проте и просуватися по ним набагато легше. І найбільш приємне – низькочастотних ключів (наприклад, про ті ж самі дивани) може бути багато: купити диван в Києві недорого, диван-книжка з доставкою по Одесі та області, замовити диван в індивідуальних розмірах. Так, це все ключі, і їх варто використовувати!
Всього повинно бути в міру – і низькочастотних, і середньочастотних, і високочастотних. Головне – користуватися подовженими ключами. Так конкуренція буде меншою, й з’явиться більше шансів, що хоча б одні із ключових фраз спрацює, і користувач потрапить на ваш сайт.
Передусім, необхідно проаналізувати сайти своїх найближчих конкурентів і знайти їх SEO ключові фрази. Що називається, пошарити по кишенях: відібрати найбільш ходові ключі, які там є, та скласти власне семантичне ядро, скориставшись запозиченими ключами та сервісами пошукових систем. Вордстат або Гугл аналітика – кому як подобається.
Можна, звичайно, заощадити час і замовити SEO копірайт у професіонала, доручивши усі ці турботи йому. Але незалежно від обраного вами шляху – це мають бути подовжені ключові фрази.
Сайт має бути наповнений якісним контентом – це перша умова теплих стосунків із пошуковою системою. По-друге, тексти на сайті повинні постійно оновлюватися – хоча б кілька разів в тиждень.
Користувачі непередбачувані, вони формулюють пошуковий запит, часто нехтуючи законами граматики та навіть логіки. Але якщо запит входить в круг вашої компетенції – споживач повинен отримати повне інформаційне задоволення, інакше він відмовиться від послуг, не прочитає та не замовить.
Технології розвиваються дуже швидко. Можливо, скоро з’являться нові способи пошуку, і SEO копірайтинг буде не актуальний. Але доки SEO статті з ключами залишаються одним із провідних способів організації просування товарів і послуг в інтернеті, і потрібно користуватися усіма його перевагами!
© Студія копірайтингу «Ямбус»