Цілі та завдання

В маркетингу існує ряд випадків, коли не можна говорити слова на кшталт «купити», «ціна» й їм подібні, адже це призведе до зворотного ефекту. Набагато правильніше не пропонувати, а викликати бажання купити. Створюючи особливу атмосферу, текст формує необхідність в залученні, зачіпає струни душі – й після цього клієнт сам проситиме продати йому товар, адже без нього йому просто не жити!

Рішення

Перед вами – приклад емоційного копірайтингу, присвяченого світу художньої фотографії. Текст став з’єднуючим ланцюгом між фотографом і глядачем, формуючи розуміння тієї короткої миті, яку йому вдалося зафіксувати на фото.

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3