Копірайтинг про франчайзинг в аптечному бізнесі

Більшість медичних сайтів розмовляють з відвідувачами на незрозумілій їм лікарській мові. Користувач шукає вирішення проблеми, а не ребуси з дивних слів й невимовних термінів. Аналогічна ситуація в бізнесі – засмічені «водою» комерційні пропозиції мало підходять для залучення клієнтів.

Вузькоспеціалізовані тексти з одного боку та «вода» з іншого – не дозволяють вести бізнес, і в результаті, загубившись у незрозумілих термінах й втративши сенс серед «висококваліфікованого персоналу», «сучасного професійного устаткування» й «динамічних компаній», потенційний клієнт йде з сайту.

Читачу необхідна конкретика. Тим більше, якщо перед ним комерційна пропозиція про співпрацю. Тут все повинно бути зрозумілим і розкладеним по поличках – суть пропозиції, переваги та перспективи.

Перед вами – текст комерційної пропозиції про франчайзинг в аптечному бізнесі. Тут немає «води», як немає й засилля медичних термінів, адже цільова аудиторія бізнес-послання не фармацевти та співробітники медцентрів, а звичайні бізнесмени – інвестори, які шукають прибуткові проекти й готові вкладати в них гроші.

Копирайтинг франшиза аптек

Успішна комерційна пропозиція в першу чергу повинна враховувати цільову аудиторію й оперувати зрозумілими для читача термінами. І навіть якщо це текст про аптеки або медицину як таку, його написання повинне підкорятися головному завданню – переконанню читача.

Таке комерційне дійсно працюватиме!

© Студія копірайтингу “Ямбус”