- ua
- ru
Всесвітня павутина – ідеальне місце для продажів. Інформація тут дуже ходовий товар, і, маючи свій сайт, можна легко використати його для реклами, заповнивши текстами з комерційною пропозицією для читачів.
Рекламні оголошення переповнюють інтернет-простір через край. Проте по-справжньому цікавих текстів не так вже й багато, а тому формулу успіху можна визначити досить просто: чим якісніше текст, тим він ефективніший.
Якісний копірайтинг здатен продавати не гірше за високооплачуваного топ-менеджера, що має десяток сертифікатів. Тут працює кожне слово, кожна фраза спожита для діла й б’є точно в ціль. Професіонали таку сторінку називають особливим терміном – цільовою.
Вони працюють. Такі тексти не просто знайомлять читача з товаром. Вони примушують купити, замовити, прийти та подивитися. Вони вирішують ситуацію. Багато в чому так відбувається тому, що вони націлені на потрібну категорію покупців: неможливо продати навіть найкращий товар тому, хто його не потребує. Маркетинг «з людським обличчям» дуже ефективний.
По-друге, успішні продажні тексти не схожі на звичайний копірайтинг. Вони навіть не містять ключових слів! І річ не в тому, що пошукові системи перестали приділяти їм належну увагу. Користувачам неабияк набридли однакові фрази на різних сайтах, і унікальна пропозиція здатна зацікавити їх набагато сильніше, ніж усякі «знижки», «орієнтованість на якість» або «індивідуальний підхід». Формалізм і шаблонність швидко програють чіткій аргументації й прямому контакту з потенційним клієнтом.
Переваги тексту, що продає, незаперечні: основну ідею рекламного меседжа вони доносять потрібними словами потрібній аудиторії. Відсоток відгуків після його прочитання більше класичних десяти відсотків! При цьому вартість текстів, що продають, набагато нижча.
Ціну рекламного тексту можна порівняти з вартістю бізнес-ланча. Ви можете легко пережити один робочий день без нього, подарувавши організму бажане розвантаження, й при цьому отримаєте ефективний інструмент впливу на читача.
В Україні тексти, що продають, доки залишаються рідкістю. А тому – це ідеальний спосіб залишити конкурентів позаду, виділитися й вибитися в лідери.
© Студія копірайтингу «Ямбус»