- ua
- ru
Головними елементами пошукового маркетингу стали AdWords і SEO – реклама та інформація. І хоча їх мета однакова – поліпшення відвідуваності сайту та зростання конверсії, відмінностей все одно вистачає.
У якій ситуації запускати рекламну кампанію, а в якій – використати пошукове просування за допомогою оптимізації та SEO статей? А може бути, використати їх одночасно? Спробуємо розібратися.
Google AdWords – це рекламний майданчик найбільшої у світі пошукової системи. Її використовують при створенні коротких текстових оголошень на сторінках пошукової видачі Google і його сервісів.
Як і будь-яка інша реклама, Google AdWords – платна, і за кожного перехід по таких оголошеннях доведеться викладати гроші. Ціни різні, залежать від регіону, часу, цільової аудиторії і, головним чином, від конкурентності ключового запиту. Так, одна ключова фраза може коштувати 5 центів, а інша, популярніша, вже всі 20.
Поки є бюджет, є покази і переходи на сайт. Але варто тільки припинити оплачувати контекстну рекламу, як трафік тут же зникне, й позиції сайту відразу рухнуть.
Оптимізація сайту – комплексний процес, спрямований на підвищення рейтингу сайту в органічній видачі. Сайт повинен відповідати вимогам пошукової системи, мати правильні мета-дані (tittle, description, заголовки h1–h3), релевантні ключовим запитам тексти й правильну структуру розділів.
У SEO входить безліч завдань:
Щоб конкурувати, сайт повинен мати не лише сучасний дизайн, але й хороше юзабіліті, продуману структуру та по-справжньому цікаві й корисні тексти – інформацію, яка й приводитиме клієнтів.
AdWords працює тільки з Google, тоді як SEO позитивно позначається на усіх пошукових системах – Google, Яндекс, Baidu… Трафік на AdWords має певну ціну, в SEO ж усе можна робити самостійно й нікому нічого не платити. Звичайно ж, при певних знаннях, оскільки це безпосередньо впливає на ефективність.
Головний плюс контекстної реклами – цільовий трафік можна отримати відразу ж після оплати запуску кампанії. У SEO це займе час, і на вас чекає складна робота без швидких результатів, проте й ефект ви отримуєте назавжди, на відміну від AdWords. Якщо припинити оплачувати рекламну кампанію, трафік відразу ж піде на спад. По-друге, це сильно відіб’ється на рейтингу сайту, й разом із зменшенням відвідуваності впадуть і його позиції в органічному пошуку.
Якщо говорити про окупність, то в AdWords її визначити легко, а ось в природному пошуку практично неможливо, оскільки на показник впливає безліч чинників.
Якщо для вас важливий швидкий результат, тут і зараз, вибирайте Google AdWords. Цей варіант ідеально підходить для разових проектів, сезонних продажів і послуг, коли немає часу чекати ефекту повноцінного SEO. В той же час підходити до застосування оголошень AdWords треба з розумом, щоб рекламний бюджет не зник за тиждень з нульовим результатом – тут важлива аналітика. Тільки в цьому випадку витрачені на рекламу кошти повернуться й забезпечать прибуток.
Якщо ви націлені на майбутнє й не хочете постійно залежати від реклами, краще діяти на перспективу – провести комплексний аудит сайту, виправити помилки коду, проаналізувати конкурентів і зробити якісну оптимізацію. Якщо все зроблено правильно, з часом користувачі самі почнуть заходити на сайт без усякої реклами.
Що вибирати – SEO чи AdWords – справа особиста. Вони не конкурують між собою, а в ідеалі – доповнюють один одного. Одночасно можна використовувати і те, і те, не забуваючи про головне – для перемоги потрібен професійний підхід.
Не хочете займатися усім самостійно? Роботу по наповненню та вдосконаленню сайту, налаштуванню й веденню рекламної кампанії ви можете доручити фахівцям студії «Ямбус»!
Ефект буде яскравим!
© Студія копірайтингу “Ямбус”