Що таке релевантність тексту

Значення релевантності сайту, так само, як і кожної його окремо взятої сторінки, неоцінимо! Під цим поняттям мається на увазі тематичність, тобто відповідність назви сайту товарам, що продаються на ньому, а також відповідність заголовка статті розміщеному під ним тексту, проте справа не лише в якісному копірайтингу. Навіщо ж взагалі придуманий цей термін, і що він дає?

Релевантний сайт – це передусім грамотно рознесене по його розділах семантичне ядро та красиві інформативні тексти. І хоча новачки лякаються цього слова, розібратися в ситуації досить просто. Релевантність – це відповідність пошукового запиту тій або іншій сторінці сайту. Інформація, що ділиться на сенс і помножена на цінність.

Що таке релевантність тексту

Что такое релевантность текстаВ першу чергу релевантний текст – це інструмент, працюючий на залучення, утримання клієнтів й їх подальше перетворення на лояльних покупців. Як це працює? Припустимо, перед вами стоїть завдання публікації на сайті текстового контенту, а оскільки часу або бажання писати статті самостійно у вас немає, ви вбиваєте в пошуковому рядку браузера фразу на кшталт «послуги копірайтера» або «замовити текст». І в результаті отримуєте варіанти видачі сайтів (по 10 на сторінку), релевантних цьому запиту.

Чому саме ці URL? Все просто: на думку пошукової системи, текст, розміщений на цих сторінках, найточніше відповідає вашому запиту. Чим нижче у видачі, тим менш корисним виявиться текст.

Безумовно, на позиції у видачі впливає не лише якість тексту, але й інші чинники – наприклад, SEO оптимізація сайту й кількість зовнішніх посилань, проте все ж саме текст, на думку пошукових систем Google і Яндекс, вважається основним чинником ранжування сторінки.

Як зробити текст релевантним?

Написати цікаву статтю, релевантну пошуковим запитам, може навіть початкуючий копірайтер. Ось 5 умов стовідсотково ефективного тексту:

  • Мати список ключових слів.
  • Знати оптимальний об’єм майбутнього тексту.
  • Розуміти цілі й завдання тексту.
  • Розуміти потреби цільової аудиторії.
  • Уміти красиво подавати інформацію.

При ігноруванні хоча б одного з перерахованих пунктів ефективність статті падає удвічі. Google уміє аналізувати текст і визначати його цінність для користувача. Занадто мало тематичні слова – пониження у видачі. Не повною мірою розкрита тема або непопадання в ЦА – великий відсоток відмов і як наслідок – випадання з ТОП 100.

Тобто релевантність статті – це не лише хороша оптимізація контенту, мета-тегів tittle та description, але і банальна користь статті для вибраної цільової аудиторії.

Щоб зробити свій сайт максимально релевантним, зробіть якісну оптимізацію кожної сторінки. Для цього необхідно проаналізувати ТОП 10 видач по кожному запиту, що відповідає тому або іншому розділу вашого сайту, визначити оптимальний об’єм текстів в ці розділи, зібрати популярні ключі та визначити їх частотність, тобто відсоток входження. І пам’ятайте – в першу чергу статті на вашому ресурсі мають бути корисними для читачів. В цьому випадку їх лояльність підвищиться.

Дотримуйтеся усіх вищеперелічених вимог – і ваш сайт швидко потрапить до ТОП 5. Якщо не хочете займатися цим особисто, але мрієте про просування вгору по запитах, дзвоніть або пишіть: допоможу добитися цього з максимальною оперативністю!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *