SMO, SMM, SEO – ідеальні способи просування сайту

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 10 Липня 2019

SMO, SMM, SEO - идеальные способы продвижения сайтаІнтернет оточив нас з усіх боків. Багато фірм, компаній та підприємців вважають рекламу в глобальній мережі найбільш ефективною, і це дійсно так. Адже мільйони людей щодня користуються послугами інтернету, не представляючи іноді без нього свого життя, а тому SMM, SMO і SEO поступово виходять на перший план.

Ще зовсім недавно два перші терміни – SMM і SMO – використовувалися спільно. Але незабаром з популяризацією реклами в мережі інтернет вони розділилися, і зараз представляють різні види діяльності. SMO, або Social Media Optimization – це просування сайту за допомогою спеціальних посилань на соціальні мережі. Адже будь-якою цікавою інформацією кожному користувачеві інтернету хочеться поділитися зі своїм друзями.

Натиснувши на потрібну кнопку, можна відразу ж перейти в соцмережу й переслати цікаве відео або статтю другові. Прикладом продуктивного використання SMO може служити відеохостинг Yuotube, на якому є можливість поділитися вподобаним відео.

SMO чи SMM?

На відміну від SMO, SMM відповідає за просування сайту або продукції в соціальних мережах. Завдяки Social Media Marketing можна робити посилання на певний інтернет-ресурс в групах соцмереж, залишати адресу сайту в коментарях, створювати спеціальні співтовариства (групи), де рекламувати його, намагаючись викликати інтерес користувачів. Таким чином, SMM дозволяє «жителям» соціальних мереж дізнатися про сайт.

SMM і SMO досить довго існували як одне ціле. Адже важливо не лише створити посилання на інших сайтах, але й зробити так, щоб про цей сайт дізналися в соцмережах.

Чи все ж SEO?

А ось ключ до суті SEO можна знайти в самій розшифровці – Search Engine Optimization. Це оптимізація сайту під вимоги пошукових систем. Іноді напрошується питання: чому при введенні певного запиту пошукова система видає якусь статтю в числі перших? Відповідь на це питання – SEO стаття. Текст сайту створюється так, щоб пошукова система вибрала саме його. Певні ключові фрази в тексті, або «ключі», а також унікальний контент робить сайт привабливішим для пошукових систем.

Щоб просунути будь-який інтернет-ресурс, необхідно використати усі три види робіт над сайтом. Створити, наприклад, оптимізований текст і зробити на його сторінках посилання недостатньо, щоб притягнути користувачів. Тому SEO, SMM і SMO – єдиний, синергічний процес, що здатен принести найбільшу користь.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *