Ключові слова для SEO статті

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 26 Липня 2019

Ключевые слова для SEO-статьиАнкор, ключ, ключовик, ключове слово… Терміни досить незрозумілі, щоб копірайтер, який тільки-но навчився писати тексти, міг щось зрозуміти. Що ж це таке, що означає та для чого потрібно?

Ключ – це певне слово або словосполучення, яке використовується для пошуку інформації в мережі Інтернет, що є квінтесенцією усієї статті, її головної думки. Наприклад, стаття присвячена особливостям риболовлі, купівлі вудок і спеціальних рибальських аксесуарів, вибору місць для риболовлі. В цьому випадку ідеальними будуть ключі «риболовля», «поради рибалці». А ось ключ на кшталт «купити» або «аксесуари» буде менш ефективним, і якщо користувач, що цікавиться риболовлею, введе в браузері саме ці фрази, він навряд чи потрапить на нашу статтю.

Саме за ключовими словами пошукова машина й визначає релевантність тексту.

Головне – це не число, а якість ключових слів!

Правильне співвідношення ключових слів до іншого тексту статті – основа якісної SEO статті. При цьому повинен враховуватися і сам контент сторінки – він має бути релевантним пошуковому запиту й містити слова і фрази близькі за змістом до самих ключів.

Процентне входження ключів у статті має бути прораховане! Воно не повинне перевищувати 3 %. Якщо ця цифра буде вища, сайт ризикує потрапити під фільтр пошукових систем.

Як підібрати ключові слова?

Професійний SEO копірайтер повинен вміти не лише вираховувати процентне входження ключів, але ще й правильно підбирати їх. В принципі це не так вже і важко, особливо якщо скористатися такими сервісами, як Google Adwords і Яндекс вордстат.

Досить лише ввести в пошуку потрібне слово – і картина його популярності стане ясна. Приміром, ключ «студія копірайтингу» має лише 25 показів на місяць, а ось ключ «копірайтер в Києві» – вже 128. Це означає, що другий ключ краще й принесе більше користі. Хоча показник у 128 все одно малий. Ідеально, коли популярність слова оцінюється в тисячах показів на місяць.

Але тут є ще один важливий нюанс – високочастотні та низькочастотні запити, і вибирати ключі варто, керуючись і цим. Лише визначивши статистику й підібравши потрібні ключі, можна приступати до написання SEO статті.

Краще всього, коли ключі розташовані в центрі статті й оточені тематичним текстом.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *