- ua
- ru
Подібне питання часто ставлять ті, хто вперше приступає до створення власного сайту (якого б спрямовання він не був) і наповненням його статтями. Працюючи над текстами для сайту, SEO або звичайними інформаційними статтями, власник повинен в першу чергу пам’ятати про те, що популярність веб-ресурсу залежатиме від того, наскільки читабельним та цікавим буде текст. Інакше на нього чекає сумна доля залишитися на задвірках обжитого інтернет-простору.
Текст для сайту може виявитися сірою, непривабливою плямою на тлі величезної кількості цікавої інформації на інших ресурсах. Чи навпаки.
Починаючи писати нову статтю, необхідно врахувати, що вона має бути цікава й легка для сприйняття, мати відповідне оформлення. Це необхідно для того, щоб кожен читач, переглядаючи текст, легко зміг знайти в ньому відповіді на питання, що його цікавлять.
Важливе значення мають і прийоми психологічного характеру – спеціальні зачіпки й акценти, що привертають увагу читача й направляють його в потрібному для вас напрямі. Наприклад, придбати описуваний товар. В цьому відношенні текст має величезний потенціал!
Створюючи текст для сайту, автор повинен створити правильну структуру статті, яка здатна зацікавити читача, змотивувати читати до самого останнього речення. Посприяти досягненню подібного ефекту можуть яскраві підзаголовки, виділені фрагменти, маркіровані списки та невеличкі абзаци з логічною послідовністю викладення інформації.
В процесі написання чергової рекламної статті для сайту копірайтер повинен замислюватися й про вживання слів та фраз, що відповідають ситуації, здатних притягнути увагу адресата, при цьому відкидаючи непотрібні, слова на кшталт «ви», «ваш», «наш», «у нас», «сьогодні» й тому подібне. Це – вода.
Майстерно уникаючи моментів, що мотивують пробудження у читачів почуттів агресивності й роздратованості, копірайтер зможе притягнути їх увагу. Одним словом, ідеальний текст для сайту має бути простим, легко засвоюваним, з якісним змістом та лише декількома ключами.
© Студія копірайтингу «Ямбус»