как убедить с помощью текста

Факти, дані та джерела – як переконати за допомогою тексту

До копірайтерів часто звертаються за написанням продажних текстів і рекламних статей, після прочитання яких у клієнта має виникнути бажання співпраці. Тим часом переконання і прямі маніпуляції вже давно не працюють
21 Липня 2025
5,0
0 6
Что такое «голос бренда» и как его добавить в текст

Що таке «голос бренду» і як його додати в текст

Tone of voice, голос бренду — це фірмовий стиль комунікації між компанією та клієнтами, здатний виділити бренд серед конкурентів, встановити довіру та підвищити лояльність. Кожен бренд має унікальний характер і цінності,
17 Липня 2025
5,0
0 10
SEO-копирайтинг в 2025 году

SEO-копірайтинг у 2025 році: що змінилося, а що ні

SEO-оптимізація – ефективний, перевірений інструмент інтернет-маркетингу, який успішно конкурує з платною рекламою. Разом з тим щороку алгоритми пошукових систем змінюються, а з ними і принципи SEO. Стратегії, актуальні ще 2–3 роки
14 Липня 2025
5,0
0 19
Инфостиль или сторителлинг – что лучше работает в копирайтинге

Інфостиль або сторітеллінг – що краще працює в копірайтингу

Хороший копірайтер повинен володіти навичками написання сторітеллінгів і текстів в інфостилі. Це різні техніки, кожна з яких здатна ненав'язливо презентувати товар або послугу. Копірайтер може стикатися з різним розумінням «крутого тексту»
09 Липня 2025
5,0
0 38
каннибализация ключевых слов

Як правильно розподіляти ключові слова по сторінках: уникаємо канібалізації

Ключові слова в тексті – один з головних інструментів просування сайту, проте головне тут зовсім не кількість. Послуги оптимізації текстів не існувало б, якби все було так просто. Однією з найпоширеніших
07 Липня 2025
5,0
0 56

Що таке контентна воронка і навіщо вона потрібна вашому бізнесу

Знайома ситуація, коли ви публікуєте цікаві статті на сайті або пости в соціальних мережах, але клієнтів і продажів – немає, або їх замало? Як правило, це відбувається, якщо контент не
03 Липня 2025
5,0
0 77
YMYL і E-E-A-T простими словами

Що таке YMYL та E-E-A-T простими словами

З недавніх пір Google став розглядати сайти, присвячені здоров'ю, фінансам і безпеці через призму YMYL – Your Money or Your Life. Вони піддаються особливій оцінці якості, а тому вимагають максимальної
30 Червня 2025
5,0
0 45
Оптимизация под featured snippets

Оптимізація під featured snippets – навіщо вона потрібна і що дає

Featured snippets – це виділені швидкі відповіді в Google-пошуку, які стали важливим елементом видачі. Вони дають користувачам ємну відповідь на запити без переходу за посиланням на сайт. Тому оптимізація під
24 Червня 2025
5,0
0 40
Как понять, какие тексты нужны вашему сайту – чеклист для заказчика

Як зрозуміти, які тексти потрібні вашому сайту – чекліст для замовника

Коли для сайту потрібні тексти, зазвичай звертаються до копірайтера: дають йому список тем, а через деякий час отримують готовий контент. Однак це працює не завжди – наприклад, у випадку, коли
23 Червня 2025
5,0
0 78

Тренди контекстної реклами 2025 року: що потрібно знати бізнесу

За статистикою, понад 60% інтернет-користувачів в Україні у 2025 році шукають продукцію зі смартфонів із запитом «купити поруч», замовляють та купують тут і зараз. Через це підхід до платної реклами
23 Червня 2025
5,0
0 61
Какой контент не работает вообще: 5 типов провальных статей для сайта

Який контент не працює взагалі: 5 типів провальних статей для сайту

Практично весь текстовий контент, який з'являється на сайті – продажний. Тобто рекламує товар і підштовхує до покупки. Однак з огляду на те, що сучасна людина стала більш усвідомленою, продажні тексти
20 Червня 2025
5,0
0 40
Топ-10 помилок в SEO-копірайтингу

Топ-10 помилок в SEO-копірайтингу – і як їх уникнути

Навіть сьогодні SEO-копірайтера можуть представляти як письменника, який складає тексти, сидячи серед стосів зім’ятого паперу в польоті творчості. Але насправді SEO-копірайтинг – це дещо інший робочий процес із суворим набором
16 Червня 2025
5,0
0 87