Як би часто інтернет-маркетологи не проголошували смерть E-mail розсилки, звинувачуючи її в низькопробному спамі й 99 інших смертних гріхах, такий спосіб реклами, як і раніше, працює. Звичайно ж, за однієї
Тексти – головна зброя сеошника, однак ефективними вони можуть бути не завжди. Особливо в тих випадках, коли з SEO просуванням копірайтер познайомився тільки-но вчора. Головна ж помилка, вірніше найбільш поширена,
З упевненістю можна сказати, що кожна людина хоче бути успішною. Багато людей просто не знають, як досягти успіху. Інші знають, але не використовують широко відомі поради та рекомендації. Ось декілька
Іміджеві тексти – чудовий помічник для просування бренду. Вони формують образ компанії, переконують у необхідності покупки чи замовлення послуг, демонструючи неабияку конверсію.
Рекламувати компанію, її послуги чи продукцію можна різними способами,
Технічні тексти – копірайтинг особливої важливості!
Технічні тексти – особлива галузь копірайтингу, писати які може не кожен райтер. Головна складність створення таких статей полягає в необхідності ідеального володіння інформацією, адже узагальнення й прикрашання тут – табу.
Будь-яка
Тенденції сучасного копірайтингу настільки швидкоплинні, що іноді розібратися в них не можуть навіть професіонали. Усю цю круговерть з тайтлами, дескріпшенами, ключовими запитами, процентним входженням і рівнями заголовків можна порівняти із
Як просувати сайт – за допомогою контекстної реклами чи в органічному пошуку? Обрати обидва варіанти або щось одне? Будь-яке з рішень здатне викликати масу контраргументів, але якщо ви обрали Google,
Фільтр «Флорида» – Google завдає удару у відповідь
Google Florida Update – один з найпотужніших фільтрів цієї пошукової системи. З’явився він наприкінці 2003 року й завдав нокаутуючого удару переоптимізованим сайтам. Діє він, до досади SEO фахівців, і сьогодні,
Фільтр Google Duplicate Content (неунікальний контент)
Неунікальний контент на сайті - явище досить поширене і свідчить не тільки про порушення авторського права та небажання платити копірайтеру, а й про повне незнання алгоритмів роботи пошукових систем.
Публікація на
Контент – це особливий інфопродукт, який у різних ситуаціях працює по-різному. На одних сайтах можна знайти десятки статей, але в топі не буде жодної, на інших – лише декілька текстів
Ефективність текстів буває різна, і залежить це не від ціни, а від безлічі інших чинників – досвіду копірайтера, попадання в цільову аудиторію та правильно вибраного типу текстів. Про останній пункт
Буквально кілька днів тому Яндекс запустив нову версію пошуку, назвавши її на честь радянського конструктора ракетно-космічної техніки. Мабуть, гугловскі птице-звіри не дають Платону Щукіну спати спокійно, і в російському куточку