Заголовки в копірайтингу – 4 секрети для гарантованого залучення клієнтів
Заголовок – один з найважливіших параметрів комерційного тексту. Це добре підтверджує ситуація з брендовою продукцією і китайським ноунеймом. Що б не вигадували працівники підвальних фабрик, модники все одно купуватимуть Louis
Копірайт у XXI столітті – захист правовласника чи рудимент минулого?
Захист прав володіння інформацією та використання інформаційних технологій – одна з головних причин постійних судових позовів. Інтернет щодня приголомшують гучні справи про піратство (досить згадати той же ex.ua), й іноді
Бізнес-план має бути не лише у підприємця, але і у власника сайту – інтернет-магазину, новинного чи інформаційного порталу, корпоративного ресурсу й навіть у звичайного блогу. Правда, планування тут торкається не
Потрібен копірайт, виконаний на найвищому рівні? Смачні комерційні тексти, опис товарів для інтернет-магазину, рекламні або інформаційні статті? Ви не дарма потрапили на наш сайт, адже тут ви можете замовити копірайт
Головним у статті завжди має залишатися зміст. Це закон, про який, на жаль, забуває багато SEO-копірайтерів, перетворюючи свої тексти на своєрідний кавовий ерзац: запах начебто є, але на смак більше
Як би часто інтернет-маркетологи не проголошували смерть E-mail розсилки, звинувачуючи її в низькопробному спамі й 99 інших смертних гріхах, такий спосіб реклами, як і раніше, працює. Звичайно ж, за однієї
Тексти – головна зброя сеошника, однак ефективними вони можуть бути не завжди. Особливо в тих випадках, коли з SEO просуванням копірайтер познайомився тільки-но вчора. Головна ж помилка, вірніше найбільш поширена,
З упевненістю можна сказати, що кожна людина хоче бути успішною. Багато людей просто не знають, як досягти успіху. Інші знають, але не використовують широко відомі поради та рекомендації. Ось декілька
Іміджеві тексти – чудовий помічник для просування бренду. Вони формують образ компанії, переконують у необхідності покупки чи замовлення послуг, демонструючи неабияку конверсію.
Рекламувати компанію, її послуги чи продукцію можна різними способами,
Технічні тексти – копірайтинг особливої важливості!
Технічні тексти – особлива галузь копірайтингу, писати які може не кожен райтер. Головна складність створення таких статей полягає в необхідності ідеального володіння інформацією, адже узагальнення й прикрашання тут – табу.
Будь-яка
Тенденції сучасного копірайтингу настільки швидкоплинні, що іноді розібратися в них не можуть навіть професіонали. Усю цю круговерть з тайтлами, дескріпшенами, ключовими запитами, процентним входженням і рівнями заголовків можна порівняти із
Як просувати сайт – за допомогою контекстної реклами чи в органічному пошуку? Обрати обидва варіанти або щось одне? Будь-яке з рішень здатне викликати масу контраргументів, але якщо ви обрали Google,